بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
مشترکین ماینر غیرمجاز خراسان جنوبی ۴۴۰ میلیون تومان جریمه شدند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی از مصرف بالای برق دستگاه‌های رمز ارز خبر داد و گفت: ۵۷ مشترک با ۳۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان شناسایی و ۴۴۰ میلیون جریمه شده‌اند.
کد خبر : ۲۴۳۴۰۱

خواندن ۲ دقیقه

خراسان جنوبی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، مهدی دادگر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی اظهار کرد: براساس شاخص‌ها و پارامتر‌های صنعت برق از جایگاه خوبی برخوردار بوده و میانگین نرخ خاموشی‌ها و تلفات شبکه علی‌رغم پهناور بودن استان بسیار کم است.

وی با اشاره به کاهش بارندگی‌ها و افزایش ۵ درجه‌ای هوا نسبت به سال گذشته، افزود: نیروگاه‌های برق آبی که ۵۰ درصد انرژی را تأمین می‌کند با افت شدید مواجه شده و از سویی به‌دلیل ورود زودهنگام سیستم‌های سرمایشی و چاه‌های کشاورزی به مدار بیش از ۲۰ درصد افزایش مصرف برق نسبت به مدت زمان مشابه را داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدای امسال حدود ۳۰ هزار چراغ با هدف کاهش مصرف در معابر به صورت یک درمیان تعدیل شده و با مشترکان صنایع، اصناف، دولتی و کشاورزی تفاهم‌نامه‌هایی در کاهش مصرف برق منعقد شده است.

دادگر با بیان اینکه ۳۹۰ هزار مشترک در خراسان‌جنوبی وجود دارند، گفت: اگر هر مشترک روزانه ۱۰۰ وات صرفه‌جویی در مصرف برق داشته باشد در مجموع نزدیک به ۳۹ مگاوات صرفه‌جویی در مصرف خواهیم داشت و هیچ خاموشی اعمال نخواهد شد.

وی از مصرف بالای برق دستگاه‌های رمزارز خبر داد بیان کرد: ۵۷ مشترک با ۳۴۰ دستگاه ماینر غیرمجاز در استان شناسایی و ۴۴۰ میلیون تومان جریمه شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی تأکید کرد: تعداد ۱۵۳ دستگاه ماینر دیگر نیز توسط دستگاه‌های ذیربط که به‌صورت قاچاق وارد استان شده بود که ضبط و تحویل مقامات قضایی شده است.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر