بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
معامله بیش از ۹۴۸ هزار تن انواع کالا دربورس کالا
طی هفته گذشته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در مجموع ۹۴۸ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۴ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال معامله شد تا رکورد تاریخی حجم معاملات هفتگی این تالار در بورس کالا از ابتدای تاسیس تاکنون شکسته شود.
کد خبر : ۲۴۳۹۵۹

معامله بیش از ۹۴۸ هزار تن انواع کالا دربورس کالا

به گزارش بورس نیوز، در هفته منتهی به ۱۸ تیر ماه، یک میلیون و ۳۲۲ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۱۸ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته ماقبل به ترتیب رشد ۳۰ در صدی حجم و ۱۴ درصدی ارزش معاملات را تجربه کرد.

در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در آماری بی سابقه ۹۴۸ هزار و ۶۵ تن انواع کالا به ارزش ۷۴ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال معامله شد تا رکورد تاریخی حجم معاملات هفتگی بورس کالا از ابتدای تاسیس تاکنون شکسته شود. در این تالار ۳۴۲ هزار و ۴۱۳ تن فولاد، ۳ هزار و ۳۲۰ تن مس، ۵ هزار و ۴۵۰ تن آلومینیوم، ۲۷ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۲۸ هزار و ۶۰۵ تن روی، ۴۷۵ هزار و ۷۵۰ تن سیمان، ۱۰ کیلوگرم شمش طلا، ۱۳ هزار تن آهن اسفنجی و ۸۰ هزار تن سنگ آهن معامله شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۳۷۲ هزار و ۶ تن انواع کالا به ارزش ۴۳ هزار و ۴۷۵ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۹۳ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۰۹ هزار و ۴۰۵ تن قیر، ۸۴ هزار و ۴۰۲ تن مواد پلیمری، ۳۰ هزار و ۷۳۹ تن مواد شیمیایی، ۳۲ هزار تن لوب کات، ۳ هزار و ۷۹۵ تن روغن پایه،۱۱۰ تن آرگون، ۲۵ هزار و ۵۰۰ تن گوگرد و ۲۶۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

همچنین ۵ هزار و ۸۰ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.


  • بیشتر بخوانید:

کمتر از یک‌سوم عرضه‌های "فخوز" معامله شد/ "تختال" بدون مشتری نماند!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس اداره تنظیم مقررات دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت:

بورس کالا، شرایط یکسانی برای خریداران و فروشدگان مهیا می‌کند

برای نخستین بار در تالار صادراتی بورس کالا انجام می شود؛

روغن موتور SC-CC شرکت نفت سپاهان مهمان جدید بورس کالا

ارسال نظر