بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
افزایش قابل توجه درآمد‌های این قندفروش؛

بازگشت امیدواری به درآمدهای شیرین "قنیشا"

بازگشت امیدواری به درآمدهای شیرین
بیشترین میزان درآمدی که قند نیشابور در سومین ماه از سال جاری ارائه کرده در اختیار «ملاس تولیدی» بوده که نرخ فروش آن ۳۲.۳۶۸.۰۱۵ ریال اعلا‌م‌شدهاست.
کد خبر : ۲۴۴۳۳۶

قند نیشابور+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت قند نیشابور در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی شناسایی‌شده طی این دوره یک‌ماهه را برابر با ۱۵۴.۸۱۱ میلیون ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز مجموع درآمد‌های این شرکت بالغ‌بر ۲.۳۹۹ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت ۲۷۰ میلیارد ریال ارائه‌شده و لازم به ذکر است که این شرکت تمامی محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رسانده است.

عملکرد ماهانه قنیشا+بورس نیوز

درآمد‌های شناسایی‌شده قند نیشابور در خردادماه

روند کسب درآمد قند نیشابور+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "قنیشا" در خردادماه سال جاری به ثبت رسانده نسبت به ماه گذشته ۲۵۸ درصد افزایش قابل قبولی را از خود بر جای گذاشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۳۴ درصد افزایش را به همراه داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه میزان درآمدی که اعلام کرده نسبت به سال گذشته ۷ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

بیشترین میزان درآمدی که قند نیشابور در سومین ماه از سال جاری ارائه کرده در اختیار «ملاس تولیدی» با ۷۱.۲۴۲ میلیون ریال بوده که نرخ فروش آن برابر با ۳۲.۳۶۸.۰۱۵ ریال اعلا‌م‌شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی نرخ قیمت را به همراه داشته است.

فروش محصولات قند نیشابور در خردادماه به میزان ۲۸.۵۰۳ تن گزارش‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای خردادماه نیز میزان فروش محصولات این شرکت ۱۹۰.۷۷۹ تن اعلام‌شده، که پر فروش‌ترین محصول این شرکت قندی متعلق به «شکر بسته‌بندی ۱۲۰۰ گرمی» با ۱۶.۴۷۰ تن اعلام‌شده و تأثیرگذارترین محصول در کسب درآمد نیز مربوط به «تفاله خشک» و «ملاس تولیدی» بوده است.


  • بیشتر بخوانید:

ادامه پیدا کردن روند نزولی درآمد‌های "قنیشا"

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نرخ چغندر قند
با اعلام شرکت قند نیشابور؛

نرخ چغندر قند "قنیشا" گران شد

با برگزاری مجمع شرکت قند نیشابور؛

حقیقی های "قنیشا" سود گرفتند

ادامه پیدا کردن روند نزولی درآمد‌های
عملکرد ماهانه قند نیشابور در اردیبهشت‌ماه؛

ادامه پیدا کردن روند نزولی درآمد‌های "قنیشا"

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
تیر و مرداد پارسال، قیمت شکر 7500تومان بود و سهمش هم این قیمت. حالا بعد افزایش سرمایه، منطق میگه زود زود باید همین قیمت 7000باشد و الا درجا زدن در 300تومان یعنی سو مدیریت. جوانان بیکارند 10ساله خونه اند و تازه هم لیسانسی فوق لیسانسی. مسیولان هم در بند خویش.