بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
به نظر من اقدامات مهمی در شستا صورت گرفته است
کارشناس بازار سرمایه گفت: معتقدم باید اقدامات و تحولات صورت گرفته در بازار سرمایه به اطلاع فعالان بازار سرمایه برسد. به ویژه در بخش سامانه‌های مدیریتی، اقداماتی که رضوانی‌فر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی انجام داده کاری فراتر از اقدامات مقطعی و موقتی است.
کد خبر : ۲۴۴۶۱۰

اسلامی بیدگلی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، سعید اسلامی بیدگلی، کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: سامانه‌های مدیریتی می‌تواند پایداری عملکردی شرکت‌ها را تضمین و انتقال دانش مدیریتی از یک دوره به دوره‌های دیگر را تسهیل می‌کند که درغنای تجارب مدیریتی کشور بسیار با اهمیت است.

وی افزود: در گزارش عملکردی که از مجموعه ۱۶۶ شرکت مدیریتی شستا آچه که توجه‌ام را جلب کرد این بود که بسیاری از شرکت‌ها و تقریبا در همه هلدینگ‌ها رکورد‌های فروش،درآمد و سودآوری زده شد که این امر موفقیت شایان توجهی محسوب می‌شود.

این کارشناس بازار سرمایه در خصوص تاثیر این اقدامات بر بازار سرمایه ادامه داد: بسیاری از شرکت‌های بورسی شستا از مهم‌ترین شرکت‌های بازار سرمایه هستند. طبیعتا موضوع عملکرد شرکت‌ها، موضوعی مهم برای فعالان و تحلیلگران بازار سرمایه است. بهبود عملکرد شرکت‌های و هلدینگ‌های شستا خبری خوب برای مجموعه بازار سرمایه و بورس است.

وی با اشاره به عملکردم مدیرعامل شستا تاکید کرد: من باور دارم که ایشان از ابتدای دوره مدیریت خود تا کنون مدیر بسیار موفقی بوده‌اند. شستا مجموعه‌ای است که پیش از این دستخوش تحولات مدیریتی بسیاری شده بود.

اسلامی بیدگلی خاطرنشان کرد: حضور آقای رضوانی‌فر در این دوره، توانست شستا را به جایگاه مناسبی برساند. از نگاه ما فعالان بازار سرمایه، در دوره مدیریتی اخیر اتفاقات خوبی در شستا رخ داده و عرضه بخش بزرگی از شرکت‌های شستا در سال‌های ۹۸ و ۹۹ صورت گرفت.

وی خطاب به رضوانی‌فر تاکید کرد: در دوره مدیریت شما شستا از یک سازمان سیاسی به یک مجموعه تخصصی تبدیل شد. در بخش سامانه‌ها عملکرد شستا بسیار مفید و کاربردی بود. امیدوارم در سال‌های آینده این سامانه‌ها به‌روز باقی بماند.

کارشناس بازار سرمایه گفت: در طول دوران فعالیتم دیده‌ام بسیاری از مدیران با صورت‌های مالی آشنا نیستند و علاقه‌ای به فهم صورت‌های مالی هم ندارند. اما آقای رضوانی فر از جمله مدیرانی است که به اکثر صورت‌های مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌های شستا مسلط است. یکی از مهم‌ترین سامانه‌های شستا سامانه املاک است. به نظر من باید این سامانه املاک در سازمان ها، شرکت‌های بزرگ و هلدینگ‌های کشور مورد استفاده قرار بگیرد.


  • بیشتر بخوانید:

خروج ۱۵۰ هزار میلیاردتومان از طرف حقوقی‌ها صحت ندارد

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
اگر سودساز هست پس چراسهامدارانش اینقدر زیان دیدن همین اقای مدیرعامل زمانیکه مردم رو روی ۶۰۰۰تومان تشویق به سهامداری کرد و باعث زیان شد مدیریت خودش رو نشان داد مدیریت درست و نشان طلا رو باید به مدیریتی داد که هم سودساز بوده و هم به سهامدارانش زیان نزده نه به این اقا که سهمش رو روی ۶۰۰۰ تبلیغ کرد و الان ۱۳۰۰ هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸
اگرمدیر موفقی بودند ازسهم حمایت میکردند نمیگذاشتند مردم آسیب ببینند سال قبل افرادیکه این سهم رادرقیمتهای بالای شش هزازتومان خریدند قیمت سهم هرروز پایین میآمد وتامین اجتماعی ازشستا اصلا حمایت نکرد سهامداران بیش ازسیصددرصدضرر کردند