بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
اقبال سپرده‌گذاران به «سپرده‌های دوساله» نخسیتن بانک‌خصوصی؛

درآمد ۳۱درصد بانک پاسارگاد از درآمد تسهیلات

درآمد ۳۱درصد بانک پاسارگاد از درآمد تسهیلات
بانک پاسارگاد بیشترین درآمد حاصل‌شده خود را در تیرماه از «تسهیلات» بدست آورده و در رتبه بعدی نیز «فروش اقساطی» در پله دوم قرار گرفته است.
کد خبر : ۲۴۴۷۳۴

افزایش درآمد سالانه وپاسار+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک پاسارگاد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲۱.۲۵۹ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز میزان درآمد اعطایی خود را برابر بالغ‌بر ۱۰۶.۹۹۴ میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده بانک پاسارگاد ۶۵.۵۲۰ میلیارد ریال گزارش‌شده و بانک پاسارگاد تراز مثبت ۴.۳۸ درصد را ثبت کرده است.

عملرد ماهانه بانک پاسارگاد+بورس نیوز

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وپاسار" در تیرماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد بانک پاسارگاد+بورس نیوز

بر پایه این گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که بانک پاسارگاد در تیرماه کسب کرده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۳۱ درصدی را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰ حاصل‌شده نسبت به سال گذشته ۷۶ درصد رشد را تجربه کرده و بوده و نسبت به ماه گذشته ۴۴ درصد اُفت درآمد را در پی داشته است.

بیشترین درآمد حاصل‌شده بانک پاسارگاد طی دوره یک‌ماهه منتهی به تیرماه در اختیار «سایر تسهیلات» با ۱۲.۸۳۷ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را «فروش اقساطی» با ۵.۷۸۰ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، همچنین میزان تسهیلاتی که طی دوره وصول‌شده برابر با مبلغ ۸۶.۳۸۷ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: ثبت رکورد جدید "وپاسار" از درآمد تسهیلات اعطایی


مقدار پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وپاسار"

روند درآمدهای شناسایی شده وپاسار+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بانک پاسارگاد جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری برابر با ۲۰.۳۶۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۱.۵۲ درصد افزایش را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۱ درصد رشد را مشاهده کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز میزان پرداختی وپاسار بابت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۷۷.۷۸۸ میلیارد ریال گزارش‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۵۹ درصد افزایش داشته است.

بیشترین پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد طی دوره یک‌ماهه منتهی به تیرماه در اختیار «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۱۰.۱۹۳ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته نزدیک به ۷ درصد افزایش پرداختی داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت رکورد جدید
افزایش درآمد ۱۴۸درصدی از نخستین بانک خصوصی؛

ثبت رکورد جدید "وپاسار" از درآمد تسهیلات اعطایی

افزایش ۶۸ درصدی درآمد‌های سالانه
عملکرد اسفند نخستین بانک خصوصی بررسی شد؛

افزایش ۶۸ درصدی درآمد‌های سالانه "وپاسار"

سود سپرده‌های سرمایه گذاری ۲۲ درصد رشد داشت؛

افزایش ۵۳ درصدی درآمد "وپاسار"

سود خالص ۵۵۹ ریالی به ازای هر سهم در ۶ ماهه؛

رشد درآمد‌های "وپاسار" ناشی از تسعیر ارز

ارسال نظر