بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
رکورد معاملات سکه طلا، زعفران نگین و زعفران پوشال در بورس کالا
نخستین هفته کاری مرداد ماه ۱۴۰۰ در حالی به پایان رسید که معامله گران با دادوستد ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار گواهی سپرده کالایی بر پایه ۶ دارایی پایه سکه طلا، زعفران نگین و پوشال، پسته فندقی، زیره سبز و کشمش تیزابی ارزشی بالغ بر ۱۵۳۶ میلیارد و ۶۰۳ میلیون ریالی را ثبت کردند.
کد خبر : ۲۴۴۸۹۷

بورس کالا+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران سکه طلا با جا به جایی یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۱۰۰ گواهی سپرده به ارزشی بیش از ۱۳۶۴ میلیارد و ۶۲۱ میلیون ریال صدرنشین بازار بود و با ثبت بیشترین حجم و ارزش معاملات هفتگی خوش درخشید.

زعفران نگین نیز با معامله ۹۲۱ هزار و ۱۰ گواهی سپرده بعد از سکه طلا عنوان دوم را کسب کرد و ارزشی بیش از ۱۲۳ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریالی برای آن رقم خورد.



عنوان سوم بیشترین حجم و ارزش معاملاتی نیز به زعفران پوشال اختصاص یافت. به طوری که در نماد‌های معاملاتی انبار‌های زعفران پوشال نیز تعداد ۲۸۵ هزار و ۲۵۵ گواهی سپرده کالایی در حالی خرید و فروش شد که ارزش تقریبی ۳۴.۶ میلیارد ریالی را در پی داشت.

ارزش معامله ۹۹ هزار و ۷۹۸ گواهی سپرده زیره سبز نیز به رقم ۱۳.۵ میلیارد ریال بالغ شد.

معامله گران طی هفته‌ای که گذشت با دادوستد ۳۵ گواهی سپرده پسته فندقی انبار‌های مه ولات و سبزدانه ارزشی بیش از ۶۵ میلیون ریال را نیز ثبت کردند.

در جریان این معاملات ۱۵۱ گواهی سپرده کشمش تیزابی تاکستان نیز مورد معامله قرار گرفت تا ارزشی نزدیک به ۳۵ میلیون ریال برای این دارایی پایه رقم بخورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
چرخنده همچون وزیر راه!
اظهارات متناقض آقای وزیر؛

چرخنده همچون وزیر راه!

دست پر بورس کالا با عرضه های فولاد و معدن
در معاملات روز جاری اتفاق می‌افتد؛

دست پر بورس کالا با عرضه های فولاد و معدن

ارسال نظر