بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
پیش به سوی ریالی‌های جامانده
سهامداران عزیز باید توجه داشته باشند که بازار معاملات امروز در ابتدا می‌تواند ادامه‌دهنده روند دیروز باشد اما؛ در اواسط زمان معاملات از شیطنت عرضه‌ها نمی‌توان غافل شد و طبیعتا پیاده و سوار شدن برخی معامله‌گران و کوچ به سهم‌های دیگر را در گروه‌های مختلف می‌توان شاهد بود.
کد خبر : ۲۴۴۹۳۲

پیش گشایش+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، بورس‌تهران در ابتدای نخستین روز هفته بره‌کشون داشت و شاخص‌کل تا مرز ۳۵ هزار واحدی عزم رشد را از خود به نمایش گذاشت.

شاخص هم‌وزن نیز از خود نمایش دلپذیری را به نمایش گذاشته بود چراکه رشد بیش از ۴واحدی نشانگر خرید و فروش‌هایی بود که در معاملات امروز نیز ادامه‌دار خواهد بود البته اتفاقی در معاملات روز گذشته معاملاتی رخ داد که تقریبا از اذهان عمومی به فراموش سپرده شده بود و شاید طی ۶ماهه گذشته به اندازه انگشتان یک‌دست شاهد این موضوع بودیم و آن‌هم پیشی گرفتن صف‌های خرید از صف‌های فروش بود.

بالاخره از روز‌هایی که صف‌های فروش مقدم بودند فاصله گرفته‌ایم و در روز معاملاتی گذشته، بیش از ۲۰درصد نماد‌ها صف خرید را تجربه کردند.

آیا نسخه‌ای برای رفع عطش بازار دلار، ارائه می‌شود!

دیروز شاید عطش ابتدایی معامله‌گران بازار دلار افتاد اما؛ همچنان سطح میل این افراد به سمت انتظارات افزایشی سوق دارد چراکه دلار و نوسان آن، بین ۲۵ هزار و ۵۷۰ تا ۸۹۰ تومان به‌صورت آسانسوری در حال بالا و پایین رفتن است.

در آمار‌های سامانه نیما نیز اینگونه ذکر شده که بانک مرکزی ۱۳۵میلیون دلار را پای معامله آورده و ۴۳میلیون دلار نیز معامله شده بنابراین این سوال در ذهن می‌آید که معامله‌گران یا صرافی‌ها با وجود وفور دلار و ۸۲میلیون دلاری که دیروز در دست بانک‌مرکزی مانده بود، بازهم دلار بوی افزایش می‌داد؟

کمربند‌ها را محکم ببندید!

بازار طلا و جواهر این‌روز‌ها در رکود به سر می‌برد و به اعتقاد نائب رئیس این اتحادیه نیز نباید در مردادماه شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم بنابراین طیق تجربه باید از حرف‌های آقای مسئول اتحادیه باید بگوییم که کمربند‌ها را محکم ببندید که در روز‌های تعطیلی و رکود، جهش نداشته باشیم، صلوات!

سکه بهار آزادی در مرز ۱۱ میلیون تومان رسیده یعنی نرخ ۱۰میلیون و ۹۵۰هزارتومان را هم دیدو تجربه کرد و هر گرم طلا نیز با نرخ یک‌میلیون و ۱۱۰هزارتومان در طلافروشی‌ها به چشم می‌خورد.

امروز نوبت سبزی دیجیتال‌ها بود!

بازار ارز‌های دیجیتال امروز سبزپوش بودند، قیمت‌ها رشد خوبی داشتند، به طوری که قیمت بیت کوین با ۵.۷۴ درصد رشد به ۴۱ هزار دلار رسیده است.

بازار امروز نوبت کیست

سهامداران عزیز باید توجه داشته باشند که بازار معاملات امروز در ابتدا می‌تواند ادامه‌دهنده روند دیروز باشد اما؛ در اواسط زمان معاملات از شیطنت عرضه‌ها نمی‌توان غافل شد و طبیعتا پیاده و سوار شدن برخی معامله‌گران و کوچ به سهم‌های دیگر را در گروه‌های مختلف می‌توان شاهد بود.

ریالی‌های جامانده از بازار که رشد‌های دلاری دارند را هیچگاه فراموش نکنید، زیرا اغلب این سهم‌ها توانسته‌اند که مجوز رشد تولید را هم اخذ کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر