بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی:

با ورود خودرو به بورس عرضه و تقاضا تنظیم می‌شود

با ورود خودرو به بورس عرضه و تقاضا تنظیم می‌شود
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت:چنانچه خودرو در بورس عرضه شود و بازار خودرو جایگاه خود را به عنوان بازاری برای سرمایه گذاری در بین مردم از دست دهد، در آینده‌ای نزدیک شاهد تنظیم شدن عرضه و تقاضای بازار خودرو و همچنین خروج از قیمت گذاری دستوری خواهیم بود.
کد خبر : ۲۴۴۹۷۸

عرضه خودرو + بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، حجت الله فیروزی، نماینده مردم فسا چنانچه خودرو در بورس عرضه شود و بازار خودرو جایگاه خود را به عنوان بازاری برای سرمایه گذاری در بین مردم از دست دهد، در آینده‌ای نزدیک شاهد تنظیم شدن عرضه و تقاضای بازار خودرو و همچنین خروج از قیمت گذاری دستوری خواهیم بود.



وی با بیان اینکه از ابتدای مجلس یازدهم شورای اسلامی، کمیسیون صنایع و معادن مخالفت خود را با قیمت گذاری دستوری بار‌ها اعلام کرده اظهار کرد: این موضوع بار‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته، زیرا با وارد شدن خودرو در بورس کالا قیمت عرضه و تقاضا خود به خود تنظیم می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بازار سرمایه در سال‌های آتی، افزود: با تدبیر بسیاری از مسئولان در سازمان بورس و اوراق بهادار ثبات در این بازار ایجاد شده و به طور حتم با آموزش و فرهنگسازی نسبت به توانمندی سهامداران، انتظار می‌رود شرایط بازار هر چه بیشتر رو به بهبودی حرکت کند.

نماینده مردم فسا ادامه داد: صداقت و ارائه اطلاعات واقعی و درست از جمله ساز و کار‌های اصلی برای این حوزه خواهد بود، زیرا مردم با اعتماد وارد آن شده و سرمایه‌های خود را در این بازار سرمایه گذاری می‌کنند.

فیروزی گفت: مسئولان این حوزه تخصصی، باید ضمن اطمینان‌بخشی به سرمایه گذاران، زمینه را برای ارائه اطلاعات شفاف فراهم کرده تا کسی دچار ضرر و زیان ناشی از نبود اطلاعات کافی نشود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا خبر داد؛

هفته آینده؛ زمان افتتاح قراردادهای آتی واحدهای صندوق طلا

موافقان عرضه خودرو در بورس، باتری خالی کردند
آغاز مخالفت‌ها پس از خواب خرگوشی؛

موافقان عرضه خودرو در بورس، باتری خالی کردند

ورود غول ها به رینگ، ممنوع!
ساعت پنج و نیم عصر؛

ورود غول ها به رینگ، ممنوع!

منتظر معجزه در صنعت خودرو نباشید!
کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

منتظر معجزه در صنعت خودرو نباشید!

ارسال نظر