بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
درآمد حاصل از فروش محصولات "شیران" در تیرماه ۳۴ درصد کاهش پیدا کرد؛

سیر نزولی تولید و فروش محصولات "شیران" در تیرماه

سیر نزولی تولید و فروش محصولات
درآمد‌های شیران در تیرماه از محل فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین درآمد را دراین‌بین بخش بازار داخلی به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۴۵۶۵۱

سیر نزولی تولید و فروش محصولات شیران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۴.۰۸۷ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی (منتهی به آذرماه ۱۴۰۰) تا انتهای تیرماه سال جاری نیز مجموع درآمد‌های این شرکت سرمایه‌گذاری مبلغی بالغ‌بر ۳۲.۳۱۰ میلیارد ریال حاصل‌شده است.

عملکرد ماهانه شیران+بورس نیوز

درآمد‌های شیران در تیرماه از محل فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین درآمد را دراین‌بین بخش بازار داخلی به خود اختصاص داده، همچنان میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت برابر با ۹.۶۴۰ میلیون ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: مشت پُر زور داخلی فروشی "شیران"


روند درآمد‌های شیران تا انتهای تیرماه ۱۴۰۰

روند کسب درامد شیران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در تیرماه سال جاری با کاهش درآمد ۳۴ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه با سال گذشته نیز درآمدی که به ثبت رسانده ۹۶ درصد رشد را به دنبال داشته، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه به ثبت رسانده نسبت به سال گذشته افزایش رو به رشد ۱۶۵ درصدی را تجربه کرده است.

بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده شیران در تیرماه متعلق به «الکیل بنزن خطی (داخلی)» با ۲.۱۷۳ میلیارد ریال بوده و «نرمال پارافین مازاد (داخلی)» نیز با ۱.۰۳۸ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرارگرفته، همچنین بیشترین نرخ فروش را محصول «الکیل بنزن خطی (داخلی)» با ۳۸۱.۷۶۹.۷۱۷ ریال به خود اختصاص داده است.

میزان فروش محصولات سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران

روند فروش و تولید شیران+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شیران در تیرماه سال جاری میزان فروش محصولات خود را طی این ماه ۱۳.۰۲۵ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته با کاهش ۴۴ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۳ درصد اُفت را در پی داشته، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال جاری مجموع فروش محصولات این شرکت به ۱۲۹.۶۸۸ تن رسیده که ۲۸ درصد رشد را نسبت به سال گذشته به همراه داشته است.

بیشترین میزان فروش محصول در تیرماه به «الکیل بنزن خطی (داخلی)» با ۵.۶۹۳ تن تعلق داشته و مجموع فروش این محصول از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه ۳۹.۷۳۵ تن ارائه‌شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صادرات شیران، سهامداران را شیرین‌کام کرد
رشدی بالغ بر ۲ همت در یک سال بدست آمد؛

صادرات شیران، سهامداران را شیرین‌کام کرد

روند رو به رشد درآمدهای
افزایش درآمد این سرمایه‌گذار برای چهارمین ماه متوالی؛

روند رو به رشد درآمدهای "شیران"/ الکیلات سنگین صادراتی گران‌ترین محصول

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی
کاهشی که در آمارهای فروش این سرمایه‌گذار نشست؛

۳۳ هزار تومان به ازای هر کیلو آلکیل بنزن خطی "شیران"

مشت پُر زور داخلی فروشی
فروش سه‌ماهه از مرز ۱۳ هزار میلیارد ریال گذشت؛

مشت پُر زور داخلی فروشی "شیران"

ارسال نظر