بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
نگاهی به عملکرد ماهانه پتروشمی قائد بصیر در تیرماه سال جاری؛

افزایش درآمد سالانه ۱۳۲ درصدی "شبصیر"

افزایش درآمد سالانه ۱۳۲ درصدی
بیشترین میزان فروش ماهانه شبصیر در اختیار فروش داخلی بوده که تنها محصول به فروش رفته این بخش «گرانول ABS داخلی» با ۲.۷۵۹.۸۳۱ کیلوگرم بوده است.
کد خبر : ۲۴۵۶۷۲

پتروشیمی قائد بصیر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱.۹۲۲ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه نیز مقدار درآمد تحقق‌یافته این پتروشیمی برابر با ۷.۱۳۰ میلیارد ریال اعلام‌شده، همچنین درآمد‌های این شرکت از محل فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده است.

عملکرد ماهانه شبصیر در تیرماه+بورس نیوز

روند شناسایی درآمد‌های شبصیر در تیرماه ۱۴۰۰

روند کسب درآمد شبصیر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر در تیرماه شاهد افزایش درآمد ۱.۳۰ درصدی نسبت به ماه گذشته بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۷۷ درصد رشد را در کارنامه به ثبت رسانده، همچنین میزان درآمد‌های شناسایی‌شده شبصیر از ابتدای سال مالی تا انتهای تیرماه ۱۳۲ درصد رشد را به همراه داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره به‌دست‌آمده از فروش محصول «گرانول ABS داخلی» با ۱.۸۴۵ میلیارد ریال اعلام‌شده و این مقدار از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۶.۶۸۹ میلیارد ریال بوده است.


بیشتر بخوانید: "شبصیر" کمتر از یک درصد رشد کرد


روند فروش محصولات شبصیر تا تیرماه+بورس نیوز

شبصیر در چهارمین ماه سپری‌شده از سال مالی ۱۴۰۰ میزان فروش ماهانه خود را برابر با ۲.۸۹۲.۳۳۱ کیلوگرم گزارش کرده، میزان فروش محصولات شبصیر در تیرماه نسبت به ماه گذشته ۰.۳۰ درصد افزایش فروش را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با کاهش ۳۷ درصدی را تجربه کرده است.

بیشترین میزان فروش ماهانه شبصیر در اختیار فروش داخلی بوده که تنها محصول به فروش رفته این بخش «گرانول ABS داخلی» با ۲.۷۵۹.۸۳۱ کیلوگرم بوده است.

در پایان لازم به ذکر است که همان‌طور که در نمودار‌های فوق ملاحظه می‌کنید میزان فروش محصولات شبصیر نسبت به دوره مشابه سال گذشته با ۳۷ درصد کاهش مواجه بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد‌های این پتروشیمی در خردادماه اُفت داشت؛

"شبصیر" کمتر از یک درصد رشد کرد

رشد نرخ‌ها ناجی درآمدزایی
آیا بهانه اورهال فروردین مانند صورت‌های مالی در مجمع توجیه است؛

رشد نرخ‌ها ناجی درآمدزایی "شبصیر"/ ماده ۱۰۴قانون تجارت، نسخه تنفس به این پتروشیمی داد

شتاب افزایش سودآوری در سه ماهه چهارم سال گذشته؛

رشد سنگین سودآوری "شبصیر" در سال ۱۳۹۹

افزایش نرخ گرانول
فروش سال ۱۳۹۹ شرکت به ۱۴ هزار و ۳۶۰ میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ گرانول "شبصیر"

ارسال نظر