بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت:

ترغیب نهادهای مالی با راه اندازی ابزارهای مالی جدید

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: راه‌اندازی ابزار‌های مالی جدید در بازار سرمایه می‌تواند شرکت‌ها و نهاد‌های مالی را ترغیب کند تا برای تأمین منابع مالی خود ازاین بازار استفاده کنند.
کد خبر : ۲۴۷۵۵۵

بازارسرمایه+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محسن زنگنه، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درخصوص بازار سرمایه اظهار کرد: بازار سرمایه و استفاده از زیر ساخت‌های این بازار از جمله مباحثی است که دولت سیزدهم به آن اشاره کرده و از اولویت‌های مهم آن به شمار می‌رود.



وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر اصلاح قوانین و تقویت زیرساخت‌های این بازار تاکید دارند تا سرمایه گذاران در بستری مطمئن بتوانند نسبت به سرمایه‌گذاری‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: راه‌اندازی ابزار‌های مالی جدید در بازار سرمایه می‌تواند شرکت‌ها و نهاد‌های مالی را ترغیب کند تا برای تأمین منابع مالی خود ازاین بازار استفاده کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بیان کرد: راه‌اندازی این ابزار‌ها می‌تواند فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدیدی را در اختیار سرمایه‌گذاران نیز قرار دهد، بنابراین افزایش جذابیت بازار سرمایه می‌تواند مقدمات حضور سرمایه‌گذاران و نهاد‌های مالی بیشتری دراین بازار را ایجاد کند که این امر منجر به ورود سرمایه‌های جدید به بازار می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی در خانه ملت ادامه داد: با استفاده از ابزار‌های متنوع در بازار سرمایه، ورود شرکت‌ها به این بازار تسهیل شده و تامین سرمایه شرکت‌ها، پروژه‌ها و کار‌های عمرانی از طریق بورس امکانپذیر خواهد شد.

زنگنه گفت: مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف بازار سرمایه در طراحی ابزار‌های جدید، تامین منابع مالی شرکت‌ها، پروژه‌ها و تولید به کار بسته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر