بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
کاهش درآمد ۰,۱۴ درصدی پلی اکریل ایران در آبان ماه؛

گران‌ترین کالای "شپلی" ۷۶درصد کاهش فروش داشت

گران‌ترین کالای
گران‌ترین محصول به فروش رفته شپلی متعلق به «الیاف و نوار آکریلیک ۲» با ۷۵ میلیون تومان در ازای هر تن بود.
کد خبر : ۲۵۰۵۸۷

پلی اکریل ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلی اکریل ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱،۷۱۴ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه ۱۴۰۰ نیز میزان درآمد‌های شناسایی‌شده حاصل از فروش را برابر با ۱۵،۹۱۷ میلیارد ریال گزارش کرده است.

"شپلی" میزان سرمایه ثبت‌شده طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به آذرماه سال جاری را ۳.۵۷۰ میلیارد ریال ارائه کرده، فروش محصولات این شرکت در آبان ماه از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده است.


بیشتر بخوانید: درآمد ۱.۳۸۰ میلیارد ریالی "شپلی" در فروردین‌ماه


درآمد‌های پلی اکریل ایران تا آبان ماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای شپلی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت "شپلی" در آبان ماه درآمدی که از فروش محصولات خود در بازار داخلی شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته با کاهش ۰,۱۴ درصدی نسبت به مهرماه مواجه بوده، بیشترین میزان درآمدی که "شپلی" در آبان ماه از خود بر جای گذاشته در اختیار «الیاف و نوار پلی‌استر» با ۱،۲۱۱ میلیارد ریال بوده و گران‌ترین محصول به فروش رفته این شرکت نیز متعلق به «الیاف و نوار آکریلیک ۲» با ۷۵ میلیون تومان در ازای هر تن بوده است.

میزان فروش محصولات "شپلی" در آبان ماه ۱۴۰۰

فروش ماهانه شپلی+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت پلی اکریل ایران در گزارش ماهانه میزان فروش محصولات خود را برابر با ۴،۴۵۹ تن اعلام کرده که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش فروش را به همراه داشته و این در صورتی است که حجم عمده‌ای از فروش محصولات مربوط به الیاف و نوار پلی‌استر بوده است.

همان‌طور که گفته شد گران‌ترین محصول به فروش رفته شپلی متعلق به «الیاف و نوار آکریلیک ۲» با ۷۵ میلیون تومان در ازای هر تن بوده که ۱۷۲ تن از این محصول به فروش رفته که نسبت به ماه گذشته ۷۶ درصد کاهش فروش داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمدهای
شرکت پلی اکریل ایران با ۲۲ درصد اُفت درآمد‌های مواجه بود؛

درآمدهای "شپلی" در مرداد رنگ باخت

بورس‌نیوز بررسی کرد "۴۵کیلومتر تا صداقت"؛

بوی پشمک یا کباب ...

ارسال نظر