بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
افزایش درآمد سالانه ۱۹۴ درصدی ایران خودرو دیزل در آبان؛

درآمد‌های "خاور" با «کامیون‌ سنگین» به مسیر بازگشتند

درآمد‌های
درآمد‌های به‌دست‌آمده ایران‌خودرو دیزل از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.
کد خبر : ۲۵۰۹۳۷

ایران خودرو دیزل+بورس‌نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران‌خودرو دیزل در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۹،۶۴۴ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه نیز درآمد‌های ثبت‌شده این شرکت بالغ‌بر ۴۵،۴۱۰ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

میزان سرمایه اعلام‌شده این شرکت دیزلی برابر با ۴,۹۸۹ میلیارد ریال بوده، لازم به ذکر است که درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

درآمد‌های عملکرد ماهانه خاور+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: واردات دیزل‌های دست دوم، یعنی دلال‌پروری


درآمد‌های عملیاتی "خاور" تا آبان ماه سال جاری

درآمدهای خاور تا ابان ماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که ایران‌خودرو دیزل در آبان ماه توانسته به ثبت برساند در مقایسه با مهرماه ۲۸۲ درصد رشد درآمد را طی یک ماه به همراه داشته و نسبت به آبان ماه سال گذشته نیز ۱۷۸ درصد افزایش را تجربه کرده، همچنین درآمدی که خاور طی ۸ ماهه گذشته کسب کرده با افزایش ۳۰ هزارمیلیاردی (۱۹۴ درصدی) روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که خاور در آبان ماه از خود بر جای گذاشته مربوط به فروش «کامیون سنگین» با ۸،۱۴۴ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در آبان ماه یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان اعلام‌شده که نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش‌یافته، محصول درآمدزای دیگر خاور در آبان مربوط به «اتوبوس» با ۱،۰۸۵ میلیارد ریال بوده است.

مقدار فروش محصولات خاور در آبان ماه ۱۴۰۰

فروش ماهانه ایران خودرو دیزل+بورس نیوز

شرکت ایران‌خودرو دیزل در آبان ماه موفق به فروش ۵۹۶ دستگاه از محصولات خود در بازار داخلی شده که پرفروش‌ترین این محصولات مربوط به «کامیون سنگین» با ۵۱۹ دستگاه بوده و پس‌ازآن نیز «ون و پیکاپ» در جایگاه بعدی با فروش ۴۷ دستگاه قرار داشته، مجموع فروش آبان ماه خاور نسبت به ماه گذشته ۳۰۳ درصد افزایش‌یافته و در مقایسه با آبان ماه سال گذشته نیز ۴۵ درصد افزایش فروش را شاهد هستیم.

از ابتدای سال مالی تاکنون ایران‌خودرو دیزل موفق به فروش ۲،۸۴۵ دستگاه در بازار داخلی شده که «کامیون سنگین» با فروش ۲،۴۵۴ دستگاه بیشترین فروش را به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
واردات دیزل‌های دست دوم، یعنی دلال‌پروری
مدیرعامل «خاور» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

واردات دیزل‌های دست دوم، یعنی دلال‌پروری

با پیشنهاد هیات مدیره شرکت ایران خودرو دیزل؛

" خاور " محل افزایش سرمایه را تغییر داد

رشد برق‌آسای
ایران خودرو دیزل در اسفندماه ۹۹، درآمدی ۱۳ هزار میلیاردی داشت؛

رشد برق‌آسای "خاور" در اسفندماه

آیا رکورد این شرکت در گینس به ثبت خواهد رسید؛

"خچرخش" و ثبت رکورد ۱۰۰ روز صف فروش

ارسال نظر