بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
از محصول تری اتانول آمین تنها ۱۵۴ تن مورد عرضه قرار گرفت؛

رشد عرضه و تقاضا انواع «پلی پروپیلن» "شاراک"

رشد عرضه و تقاضا انواع «پلی پروپیلن»
دیگر محصولی که پتروشیمی شازند در بورس کالا مورد عرضه قرار داده مربوط به «پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B» بوده که ۱,۲۰۰ تن در بورس کالا عرضه‌شده و مقدار عرضه‌های این محصول ۲,۲۰۰ تن واقع‌شده بود.
کد خبر : ۲۵۱۲۰۳

پتروشیمی شازند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی شازند در هفته‌ای که سپری شد ۱,۶۴۰ تن از انواع «پلی پروپیلن» در گرید‌های مختلف را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۲,۱۸۰ تنی همراه بوده و حجم معامله این محصول ۱,۱۴۰ تن گزارش‌شده، نرخ فروش میانگین انواع پلی‌پروپیلن ۳۶۳,۸۷۴ هزار ریال در هر تن معامله گردید.

ارزش معاملات این محصولات بالغ‌بر ۴۱ میلیارد و ۳۴۹ میلیون تومان رسید، همچنین قابل‌ذکر است که قیمت میانگین فروش انواع «پلی پروپیلن» در گرید‌های مختلف نسبت به آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرارگرفته ۲ درصد اُفت نرخ را به دنبال داشته است.

عملکرد هفتگی شاراک+بورس نیوز

از محصول تری اتانول آمین در هفته منتهی به ۱۹ آذرماه تنها ۱۵۴ تن مورد عرضه قرار گرفت که برای فروش این مقدار عرضه ۷۷ تن مشتری داشت.


بیشتر بخوانید: رشد فروش ماهانه به حساب پتروشیمی شازند نشست


پتروشیمی شازند در هفته منتهی به ۱۹ آذرماه با افزایش تقاضا ۱,۰۸۰ تنی انواع «پلی پروپیلن» در گرید‌های مختلف و افزایش ۴۰ تنی عرضه‌ها روبه‌رو بوده است.

دیگر محصولی که پتروشیمی شازند در بورس کالا مورد عرضه قرار داده مربوط به «پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B» بوده که ۱,۲۰۰ تن در بورس کالا عرضه‌شده و مقدار عرضه‌های این محصول ۲,۲۰۰ تن واقع‌شده بود و حجم معامله این محصول برابر با ۱,۲۰۰ اعلام‌شده که تمام محصولات عرضه شده در بورس کالا به فروش رسید.

ارزش معامله این محصول طی این هفته بالغ‌بر ۳۷ میلیارد , ۹۰۵ میلیون تومان بوده، قیمت فروش این محصول در پایان هفته منتهی به ۱۹ آذرماه برابر با ۳۱۵,۸۸۱ هزار ریال در ازای هر تن است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارزش معاملات پتروشیمی اراک به ۵۲ میلیارد تومان رسید
افزایشی که در نرخ فروش «پلی روپیلن» نشست؛

ارزش معاملات پتروشیمی اراک به ۵۲ میلیارد تومان رسید

«هیدروکربور» درآمدزاترین محصول
۵۲ درصد درآمدها از فروش داخلی کسب شد؛

«هیدروکربور» درآمدزاترین محصول "شاراک"

حجم معامله ۱,۳۳۰ تنی پلی‌پروپیلن نساجی
میانگین نرخ فروش انواع پلی‌پروپیلن ۳۶۲,۲۸۰ هزار ریال شد؛

حجم معامله ۱,۳۳۰ تنی پلی‌پروپیلن نساجی "شاراک"

عرضه هزار تنی پلی‌اتیلن سبک خطی
ارزش معامله این هفته به ۳۰ میلیارد تومان رسید؛

عرضه هزار تنی پلی‌اتیلن سبک خطی "شاراک"

ارسال نظر