بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز؛

مدیران بورسی خرابکاری کردند؛ من نماینده پاسخگو نیستم

مدیران بورسی خرابکاری کردند؛ من نماینده پاسخگو نیستم
باید راهکار‌های مدیران و مسئولان بورسی را مورد بازخواست قرار دهیم و در راستای خرابکاری مدیران بورسی قرار نیست که من نماینده مجلس پاسخگوی وضعیت بد بازار باشم.
کد خبر : ۲۵۱۲۵۸

بازار سرمایه +بورس نیوز

سید غنی نظری خانقاه، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با بورس نیوز، بیان کرد: با توجه به اینکه سرمایه سهامداران در بازار از بین رفته، از دست رفتن اعتماد و رضایت مردم در این حوزه خیلی امر جدید و عجیب و غریبی نیست که توضیحات زیادی نیاز داشته باشد.



نظری درمورد روند بازار سرمایه ادامه داد: در خصوص وضعیت بازار باید راهکار‌های مدیران و مسئولان بورسی را مورد بازخواست قرار دهیم چراکه آنان در روند و نوسانات بازارسرمایه تاثیر بسزایی دارند. در واقع اگر مسئولین مربوطه لیاقت جایگاه خود را داشتند این مشکلات و آسیب‌های ایجاد شده در جامعه بوجود نمی‌آمد.

وی افزود: ورود مردم و سرمایه‌گذاران با تبلیغات دولت به بازار سرمایه افزایش پیدا کرد و سهامداران با اعتماد به دولت سرمایه خود را به بورس آوردند. اگر سرمایه مردم در این حوزه حمایت و حفظ می شد دیگر شاهد مشکلات جامعه و فشار‌های اقتصادی نبودیم.

نظری خانقاه+بورس نیوز

نماینده مردم اردبیل در خانه ملت درخصوص راهکار‌های جبران کسری بودجه نظری ارائه نکرد و پاسخ گویی آنرا به گردن مدیران بورسی انداخت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مشکل اصلی بورس و بازار سرمایه وجود مدیران ناکارآمد و نالایقی است که به‌صورت مداوم همچنان بدون ارزشیابی استاندارد به سمت رسیده و صیانت از حقوق مردم که روزی شعارشان بود را از یاد برده‌اند.

نظری بیان کرد: در جلسه چند روز پیش مجلس در حضور وزیر اقتصاد در این خصوص تذکراتی داده شد تا در راهکار‌هایی برای بهبود وضعیت مطرح و اجرا شود. همچنین در راستای خرابکاری مدیران بورسی قرار نیست که من نماینده مجلس پاسخگوی وضعیت بد بازار باشم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
دهقان دهنوی از زیر پوست «بورس» گفت
تامین مالی ۶۸۱ همتی از بازار سرمایه در سال ۹۹؛

دهقان دهنوی از زیر پوست «بورس» گفت

یک
ساعت پنج و نیم عصر؛

یک "حکم لازم" ۱۴۰ همتی!

مدیر تحلیل شرکت صنعتی و معدنی امیر در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"حباب منفی" زیر سهم‌های بورسی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
شما اگه راست میگین دامنه نوسان را حذف کنید و کی بود کی بود راه ندازین قدیمی شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷