بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
پذیره نویسی ۷۲۰ میلیون سهم بیمه زندگی کاریزما به ارزش ۳۶ میلیارد تومان
مدیر عامل گروه مالی کاریزما گفت: یکی از برنامه‌های ما طراحی ابزار‌های پایه‌ای است که متناسب با سرمایه‌گذاری‌های صنعت بیمه است.
کد خبر : ۲۵۱۳۶۴
نویسنده :
مینا علیزاده

تیموری شندی+بورس نیوز

علی تیموری شندی، مدیر عامل گروه مالی کاریزما در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص خدمات شرکت‌های بیمه برای جذب بازار اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما طراحی ابزار‌های پایه‌ای است که متناسب با سرمایه‌گذاری‌های صنعت بیمه است. طبیعتا ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری وجود دارد و ما تلاش می‌کنیم که ابزار‌های مناسبی را متناسب با این حوزه طراحی کنیم.



وی افزود: قطعا همه این‌ها کمک می‌کند که جریان ورود نقدینگی به بازار سرمایه را تقویت کنیم و در کنار آن برای صنعت بیمه در شرایط تورم فعلی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

تیموری شندی درخصوص تمرکز گروه مالی کاریزما در دیگر حوزه‌های بیمه‌ای ادمه داد: ما ابزار‌های تحت مدیریت متنوع و قابل توجهی داشتیم و باتوجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که گروه مالی کاریزما داشت یکی از مهارت‌ها و تخصص‌های ما در بخش سرمایه گذاری است و یکی از المان‌های موفقیت در بیمه عمر و سرمایه گذاری بخش سرمایه گذاری وجوه است که در بلندمدت تجهیز می‌شود.

مدیرعامل گروه مالی کاریزما گفت: در حال حاضر تمرکز ما در حوزه بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری و توسعه طرح‌های بازنشستگی است. فعلا برنامه‌ای برای ورود به سایر رشته‌های بیمه‌ای نداریم. در صورتی که بتوانیم پارادایم را در بازار تغییر دهیم شاید وارد این حوزه شویم و قطعا زیرساخت‌های تکنولوژی می‌تواند این پارادایم را تغییر دهد. این موضوع در برنامه بلندمت ما وجود دارد، اما در کوتاه مدت برنامه‌ای نداریم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نخستین صندوق اهرمی بازار با ۳ نوع واحد
مدیرعامل شرکت سبدگردان کاریزما تاکید کرد:

نخستین صندوق اهرمی بازار با ۳ نوع واحد

حرفه ای شدن بازار سرمایه در گرو توسعه ابزارها
مدیرعامل گروه مالی کاریزما در مراسم معارفه صندوق اهرمی کاریزما تاکید کرد:

حرفه ای شدن بازار سرمایه در گرو توسعه ابزارها

حذف دامنه ۵۰ نماد بزرگ بورس
مدیرعامل شرکت سبدگردان کاریزما در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

حذف دامنه ۵۰ نماد بزرگ بورس

بهترین زمان برای حذف دامنه نوسان معاملات
مدیر سبد شرکت سبدگردان کاریزما در گفت و گو با بورس نیوز تاکید کرد:

بهترین زمان برای حذف دامنه نوسان معاملات

ارسال نظر