بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
هزینه مالی توسط "میدکو" ۱۰۱ میلیارد ریال ثبت شد؛

افزایش پله‌ای زیان خالص "میدکو"

افزایش پله‌ای زیان خالص
زیان خالص شرکت "میدکو" تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ‌بر ۵۳۱ میلیارد ریال ارائه‌شده که ۹۵ درصد افزایش زیان را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۵۱۴۳۵

توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ (حسابرسی شده) مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره ۶ ماهه را برابر با ۱۲ میلیارد ریال ارائه کرده، زیان عملیاتی شرکت "میدکو" طی این دوره ۶ ماهه با افزایش ۵۱ درصدی از مبلغ ۲۸۶ میلیارد ریال به مبلغی بالغ‌بر ۴۳۲ میلیارد ریال طی این دوره رسیده است.

هزینه‌های مالی شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه در پایان شهریورماه نزدیک به ۱۰۱ میلیارد ریال شناسایی‌شده است.

روند درآمد های و هزینه های مالی میدکو+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: نقدینگی "میدکو" از محل مطالبات ثبت شد


زیان خالص این شرکت تا پایان شهریورماه سال جاری بالغ‌بر ۵۳۱ میلیارد ریال ارائه‌شده که ۹۵ درصد افزایش زیان را به همراه داشته و این در صورتی است که میدکو در دوره مشابه سال گذشته با زیان خالص ۲۷۱ میلیارد ریالی مواجه بوده، همچنین زیان خالص در ازای هر سهم نیز طی این دوره ۱۲ ریال گزارش‌شده است.

روند زیان خلاص میدکو طی 6 سال گذشته+بورس نیوز

صورت‌وضعیت مالی منتهی به پایان شهریورماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت "میدکو" در گزارش صورت‌وضعیت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود مجموع دارایی‌های ثبت‌شده را برابر با ۷۲،۵۹۱ میلیارد ریال ارائه کرده که رشد ۴ درصدی را نسبت به پایان سال مالی گذشته شاهد بوده و بیشترین دارایی در اختیار بخش «سرمایه‌گذاری بلندمدت» با ۶۳،۹۸۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به پایان سال گذشته ۳۶ درصد رشد را به همراه داشته و پس‌ازآن نیز «دارایی‌های ثابت مشهود» با ۴،۸۹۱ میلیارد ریال در بخش دارایی‌های جاری قرارگرفته که افزایش ۲ درصدی را نسبت به پایان سال گذشته به همراه داشته است.

صورت وضعیت مالی میدکو+بورس نیوز

طی این دوره ۶ میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ میزان سرمایه "میدکو" مبلغی بالغ‌بر ۴۵،۲۰۰ میلیارد ریال اعلام‌شده که در مقایسه با پایان سال گذشته بدون تغییر باقی‌مانده و همچنین سود انباشته ارائه‌‎شده میدکو در پایان دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه ۱۴۰۰ با کاهش ۸۶ درصدی به ۲،۴۷۲ میلیارد ریال تنزل پیداکرده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نقدینگی
با اعلام شرکت مادر تخصصي توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه؛

نقدینگی "میدکو" از محل مطالبات ثبت شد

رشد ۴ درصدی تولید گندله سنگ آهن در نیمه نخست امسال
در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته اتفاق افتاد؛

رشد ۴ درصدی تولید گندله سنگ آهن در نیمه نخست امسال

دلیل صف خرید زغال سنگی ها چیست؟
دبیر انجمن زغال سنگ ایران در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

دلیل صف خرید زغال سنگی ها چیست؟

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
ببینم با میدکو ومدیریت قابل اون مشکل داری؟ اگه دنبال حقیقتی برو به فولاد و اون گزارش سازیهاش گیر بده.