بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
از بخش خصوصی تولیدکننده خودرو‌های تجاری انتظار تامین ناوگان حمل نقل کشور را داریم
نمایشگاه حمل نقل لجستیک و صنایع وابسته در محل نمایشگاهی مصلی تهران امروز با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
کد خبر : ۲۵۱۷۱۲

از بخش خصوصی تولیدکننده خودرو‌های تجاری انتظار تامین ناوگان حمل نقل کشور را داریم

به گزارش بورس نیوز، در این نمایشگاه که شرکت‌های تولیدکننده خودرو‌های تجاری حضور پر رنگ دارند، شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور از گروه بهمن مورد بازدید قرار گرفت.



رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از نمایشگاه و حضور در غرفه‌ها و خودرو‌های گروه بهمن در فضای باز با اشاره به تمهیدات وزارت راه و شهرسازی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل و استفاده از توان بخش خصوصی نظیر شرکت‌هایی همچون بهمن دیزل و سیبا موتور گفت: در وزارت ما حتی یک کامیون از بخش دولتی نداریم و در زمینه ناوگان حمل و نقل بطور حتم از توان بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد و از بخش خصوصی انتظار تامین ناوگان حمل نقل کشور را داریم.

وی با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی به عنوان بخش دولتی قرار نیست در نوسازی ناوگان حمل و نقل مشارکت کند؛ افزود: در این زمینه از ظرفیت و توان حداکثری بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد و به منظور حمایت و کمک از بخش خصوصی به دنبال تامین منابع هستیم.

گفتنی است، شرکت‌های بهمن دیزل، سیبا موتور و اسنا به عنوان تولید کننده خودرو‌های تجاری گروه بهمن، جدیدترین محصولات خود را از ۲۸ لغایت ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ در نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته واقع در مصلی امام خمینی (ره) از ساعت ۹ الی ۱۹ به نمایش عموم قرار داده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر