بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
پتروشیمی آبادان با رشد درآمدهای ماهانه مواجه بود؛

«PVC» تنها محصول صادراتی "شپترو" در آذرماه

«PVC» تنها محصول صادراتی
پتروشیمی آبادان در آذرماه مقدار فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۴،۳۶۹ تن شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مقدار فروش این پتروشیمی ۳۵،۰۳۸ تن بود.
کد خبر : ۲۵۱۹۲۰

پتروشیمی آبادان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی آبادان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۱،۴۹۸ میلیارد ریال به ثبت رسانده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز درآمد‌های شناسایی‌شده خود را برابر با ۹،۴۷۳ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین میزان سرمایه ارائه‌شده این پتروشیمی برابر با ۵.۵۲۰ میلیارد ریال بوده است.

درآمد‌های گزارش‌شده این پتروشیمی در آذرماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که طی این ماه ۷۸ درصد از درآمد‌ها را در بازار داخلی ثبت‌شده و مابقی درآمد‌ها نیز از فروش محصولات در بازار صادراتی به‌دست‌آمده که مبلغ آن بالغ‌بر ۳۳۱ میلیارد ریال بوده است.

عملکرد ماهانه پتروشیمی آبادان+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "شپترو" هم متوقف شد


درآمد‌های عملیاتی "شپترو" در آذرماه

روند ثبت درآمدهای شپترو تا آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، پتروشیمی آبادان در آذرماه درآمدی که از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آورده نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش درآمد را مشاهده کرده و درآمدی که طی ۹ ماه گذشته به دست آورده در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۱۵ درصدی را توانسته به ثبت برساند، همچنین درآمد ماهانه پتروشیمی آبادان با افزایش ۲۶ درصد نسبت به درآمد‌های آبان ماه روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که شپترو از فروش محصولات شناسایی کرده مربوط به محصول «PVC» در بازار داخلی بوده که طی این ماه مبلغی بالغ‌بر ۱،۱۲۲ میلیارد ریال درآمدزایی داشته، نرخ فروش این محصول در آذرماه ۴۵ میلیون و ۶۰۹ هزار تومان در ازای هر تن اعلام‌شده، این محصول از ابتدای سال مالی تاکنون توانسته ۶،۵۴۷ میلیارد ریال برای پتروشیمی آبادان درآمدزایی داشته باشد.

گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط شپترو در آذرماه مربوط به «PVC» در بازار فروش صادراتی بوده که با نرخ ۴۷ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان به فروش رسیده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه درآمد‌های به‌دست‌آمده از فروش محصولات در بازار خارجی برابر با ۲،۶۳۵ میلیارد ریال بوده که ۲۸ درصد از کل درآمد‌های تجمیعی این پتروشیمی را در برگرفته است.

فروش محصولات "شپترو" تا آذرماه

بر اساس این گزارش صورت گرفته، پتروشیمی آبادان در آذرماه مقدار فروش محصولات خود را طی این دوره برابر با ۴،۳۶۹ تن شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مقدار فروش این پتروشیمی ۳۵،۰۳۸ تن بوده، بیشترین مقدار فروش را در بازار داخلی با ۲۷،۷۳۸ تن مشاهده می‌کنیم.

مقدار فروش محصولاتی که طی ۹ ماه گذشته به فروش رفته نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش فروش داشته، فروش ماهانه این پتروشیمی در آذرماه رشد ۴۲ درصدی را تجربه کرده، پرفروش‌ترین محصول ارائه‌شده توسط پتروشیمی آبادان مربوط به «PVC» با ۲،۴۶۱ تن بوده و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۱۸،۶۹۶ تن از این محصول به فروش رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۱.۱۰۰ تنی پلی وینیل کلراید توسط
پلی وینیل کلراید پتروشیمی آبادان با تقاضای ۱.۵۳۰ تنی مواجه بود؛

عرضه ۱.۱۰۰ تنی پلی وینیل کلراید توسط "شپترو"

پتروشیمی آبادان با ۱۹۵ درصد رشد، به درآمد سالانه ۴.۴۱۵ میلیارد ریال رسید؛

افزایش انفجاری میزان درآمد "شپترو"

فروش PVC در آبان ماه به بیش از ۴.۸۰۰ تن رسید؛

فروش نخستین محموله صادراتی "شپترو"

ارسال نظر