بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
عمده‌ترین درآمد بانک صادرات را بخش «مرابحه» در اختیار داشت؛

جهش صعودی درآمد تسهیلات اعطایی "وبصادر"

جهش صعودی درآمد تسهیلات اعطایی
درآمدی که بانک صادرات در آذرماه از بخش «مرابحه» به ثبت رسانده ۳۸ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده بوده و خرید دین نیز ۲۰ درصد از کل درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۵۲۱۶۲

بانک صادرات ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک صادرات ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره را برابر با مبلغ ۳۲،۱۳۹ میلیارد ریال اعلام کرده و تسهیلات وصولی طی دوره را نیز بالغ‌بر ۳۳۷،۲۳۷ میلیارد ریال به ثبت رسانده است.

مقدار سرمایه ثبت‌شده طی دوره "وبصادر" مبلغی بالغ‌بر ۱۷۵,۳۵۳ میلیارد ریال گزارش‌شده، بانک صادرات در آذرماه ۱۴۰۰ میزان پرداختی خود را جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۸،۷۶۸ میلیارد ریال ارائه کرده، سپرده‌های تسویه شده طی دوره بانک صادرات طی این ماه ۷،۸۰۸،۱۳۷ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

عملکرد ماهانه بانک صادرات در آذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: «وبصادر» از بالای برج سپهر خبر خوش درآمدزایی به سهامداران داد


درآمد‌های "وبصادر" از تسهیلات اعطایی

روند درآمدهای بانک صادرات+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد ثبت‌شده بانک صادرات در آذرماه سال جاری نسبت به آبان ماه رشد ۷ درصدی را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با آذرماه سال گذشته نیز ۲۴ درصد افزایش درآمد را به همراه داشته، درآمد شناسایی‌شده وبصادر از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه با افزایش ۲۹ درصد مواجه بوده است.

بانک صادرات طی ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی بیشترین درآمد را در شهریورماه با ۳۳ هزار میلیارد ریال شناسایی کرده، عمده‌ترین درآمدی که این بانک در آذرماه ثبت کرده مربوط به بخش «مرابحه» و «خرید دین» به مبالغ ثبت‌شده ۱۲ هزار میلیارد ریال و ۶ هزار میلیارد ریال بوده است.

درآمدی که بانک صادرات در آذرماه از بخش «مرابحه» به ثبت رسانده ۳۸ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده بوده و خرید دین نیز ۲۰ درصد از کل درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده، همچنین بانک صادرات طی عملکرد تجمیعی خود از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه موفق به ثبت تراز مثبت ۱۲ درصدی شده است.

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری وبصادر در آذرماه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک صادرات در آذرماه ۲۸،۷۶۸ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشته که نسبت به ماه گذشته ۸ درصد کاهش داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پرداختی را به دنبال داشته، مقدار پرداختی بانک صادرات جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی ۹ ماهه گذشته ۲۳۳،۳۲۱ میلیارد ریال بوده است.

بیشترین پرداختی "وبصادر" طی این دوره یک‌ماهه از آن بخش «سپرده‌های بلندمدت دو‌ساله» با ۹،۲۴۹ میلیارد ریال بوده، همچنین سپرده‌های تسویه شده طی دوره برابر با ۷،۸۰۸،۱۳۷ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مخابره افزایش ۲۱درصدی درآمدها از
تداوم روند صعودی درآمد‌های این بانک در شهریورماه؛

مخابره افزایش ۲۱درصدی درآمدها از "وبصادر"

درآمد سالانه
درآمد ۲۳۰ هزار میلیارد ریالی در حساب اهالی برج سپهر؛

درآمد سالانه "وبصادر" در بهمن‌ماه ۸۳درصد صعودی بود

عزم مدیریت بانک صادرات بر دست یابی به سود عملیاتی و سود خالص؛

"وبصادر"در ازای هر سهم ۲۷۱ ریال سود ساخت

«سپرده‌های بلند مدت یک ساله» ۶۸ درصد رشد داشت؛

افزایش درآمد ۱۱۱درصدی "وبصادر"/رشد ۳۶ درصدی درآمد‌ها از تسهیلات

ارسال نظر