بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
کسب درآمد ۲،۹۸۵میلیارد ریالی این شرکت پرداخت؛

درآمد سالانه "سپ" ۳۳درصد افزایش یافت/ «پین و اعتبار» درآمدزاترین شدند

درآمد سالانه
درآمدی که "سپ" در آذرماه سال ۱۴۰۰ توانسته از خود بر جای گذاشته نسبت به آبان ماه با یک درصد افزایش ماهانه روبه‌رو بوده و در مقایسه با آذرماه سال گذشته نیز ۳۸ درصد رشد را مشاهده کرده است.
کد خبر : ۲۵۲۱۷۹

پرداخت الکترونیک سامان کیش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد حاصل‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۲،۹۸۵ میلیارد ریال شناسایی کرده و از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه نیز میزان درآمد‌های تجمیعی ثبت‌شده خود را برابر با ۳۱،۷۸۲ میلیارد ریال اعلام کرده است.

سرمایه ثبت این شرکت بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال ارائه‌شده، بیشترین درآمدی که پرداخت الکترونیک سامان کیش طی ۱۲ ماه سپری‌شده از خود بر جای گذاشته مربوط به اسفندماه ۱۳۹۹ بوده و هم‌اکنون نیز شاهد روند صعودی درآمد‌های این شرکت در ۴ ماهه گذشته بوده‌ایم.

عملکرد ماهانه سپ+بورس نیوز

روند درآمد‌های "سپ" تا آذرماه سال جاری

روند درآمدهای سپ طی 12 ماهه گذشته+بورس نیوز

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که "سپ" در آذرماه سال ۱۴۰۰ توانسته از خود بر جای گذاشته نسبت به آبان ماه با یک درصد افزایش ماهانه روبه‌رو بوده و در مقایسه با آذرماه سال گذشته نیز ۳۸ درصد رشد را مشاهده کرده، همان‌طور که گفته شد پرداخت الکترونیک سامان کیش طی ۱۲ ماه سپری شده درآمدی بالغ‌بر ۳۱،۷۸۲ میلیارد ریالی را به دست آورده که نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد را به همراه داشت.

بیشترین درآمد کسب‌شده "سپ" در آذرماه از بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۱،۸۹۰ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی پس‌ازآن را بخش «خدمات کارت‌خوان» با مبلغی بالغ‌بر ۱،۰۱۷ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
روند صعودی سود خالص
برای دومین سال متوالی رقم خورد؛

روند صعودی سود خالص "سپ"

شکسته شدن روند نزولی درآمد‌های
۱۴ درصد افزایش درآمد پرداخت الکترونیک سامان کیش در خردادماه سال جاری؛

شکسته شدن روند نزولی درآمد‌های "سپ"

افزایش درآمد ۷۸ درصدی
نمودار درآمدی سال ۱۴۰۰ و نوید جهش درآمدزایی؛

افزایش درآمد ۷۸ درصدی "سپ"

"سپ" در آبان ماه ۲.۲۵۴ میلیارد ریال درآمد داشت؛

افزایش ۴۹درصدی درآمد "سپ"

ارسال نظر