بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
"فزرین" با وجود افزایش فروش ماهانه، کاهش درآمد داشت؛

تمرکز فروش "فزرین" در آذرماه بر «کنسانتره روی»

تمرکز فروش
محصولات ارائه‌شده توسط فزرین در نهمین ماه از سال جاری مربوط به «کنسانتره روی»، «کنسانتره سرب» و «شمش روی» بود که از فروش آن‌ها درآمد کسب کرد.
کد خبر : ۲۵۳۱۵۹

زرین معدن آسیا+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زرین معدن آسیا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی شناسایی‌شده طی دوره را مبلغی بالغ‌بر ۵۴۸ میلیارد ریال ارائه کرد و درآمد‌های تجمیعی این شرکت فلزی طی ۹ ماه گذشته برابر با ۳،۷۶۲ میلیارد ریال به ثبت رسید.

درآمد ماهانه شرکت زرین معدن آسیا در آذرماه از فروش محصولات در بازار داخلی حاصل شد و فعالیتی در بازار خارجی ندارد، همچنین سرمایه اعلام‌شده توسط این شرکت برابر با ۱,۰۸۰ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه زرین معدن اسیا+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: دیدار سهامداران " فزرین " با یکدیگر در مجمع


درآمد‌های زرین معدن آسیا تاکنون

روند ثبت درآمدهای فزرین+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمد‌های عملیاتی زرین معدن آسیا در آذرماه سال جاری در مقایسه با آبان ماه کاهش ۵ درصدی را تجربه کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش را در پی داشت، درآمد‌های تجمیعی این شرکت فلزی تا آذرماه رشد ۳۹ درصدی را شاهد بوده است.

محصولات ارائه‌شده توسط فزرین در نهمین ماه از سال جاری مربوط به «کنسانتره روی»، «کنسانتره سرب» و «شمش روی» بود که از فروش آن‌ها درآمد کسب کرد، درآمدزاترین محصول در بین این محصولات مربوط به کنسانتره روی با درآمد ۳۵۱ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول ۹ میلیون و ۸۳۱ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

گران‌ترین محصول به فروش رفته "فزرین" که در اختیار «شمش روی» با ۷۵ میلیون و ۶۲۳ هزارتومان در ازای هر تن گزارش شد که نسبت به ماه گذشته نزدیک به یک درصد افزایش یافت.

فروش ماهانه "فزرین"

مقدار فروش ماهانه فزرین+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، شرکت زرین معدن آسیا در آذرماه سال جاری ۳,۸۶۲ تن از محصولات خود را به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته ۱۰۸ درصد افزایش فروش را به همراه داشت و نسبت به دوره مشابه گذشته نیز ۱۹ درصد کاهش پیدا کرد، بر اساس نمودار فوق بیشترین فروش فزرین از ابتدای سال مالی تاکنون مربوط به مردادماه بود که ۶,۳۶۱ تن از محصولات به فروش رفته بود.

فزرین با وجود افزایش فروش ماهانه ۱۰۸ درصدی که در آذرماه به ثبت رساند با کاهش درآمد ۵ درصدی همراه بود، در آذرماه بیشترین فروش محصول را «کنسانتره روی» با ۳،۴۷۳ تن به خود اختصاص داده که ۲،۶۳۱ تن از ماه گذشته افزایش فروش داشت، همچنین نرخ فروش این محصول ۹ میلیون و ۸۳۱ هزارتومان بود.

محصولات «کنسانتره سرب» و «شمش روی» در آذرماه با کاهش فروش ۳۷۳ و ۲۴۹ تنی مواجه بوده‌اند که نرخ فروش آن‌ها بیشتر از کنسانتره روی بود، نرخ فروش کنسانتره سرب و شمش روی به ترتیب به مبالغ ۳۸ میلیون و ۷۳۵ هزارتومان، ۷۵ میلیون و ۶۲۳ هزارتومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نظر حسابرس بر افزایش سرمایه
شرکت زرین معدن آسیا اعلام کرد؛

نظر حسابرس بر افزایش سرمایه "فزرین"

درآمدزایی در
زرین معدن آسیا در مهرماه ۶۲ درصد کاهش درآمد ماهانه داشت؛

درآمدزایی در "فزرین" از تابستان به تعطیلات رفت!

۲۸درصد کاهش درآمد
استخراج ۳۳۷میلیارد ریال درآمد از بازار داخلی بدست آمد؛

۲۸درصد کاهش درآمد "فزرین" در شهریورماه

حمایتی از سهم
نماینده شرکت ارمغان فولاد جم در گفت‌وگو با بورس نیوز:

حمایتی از سهم "فزرین" صورت نگرفت/ فعالیت شرکت با ۳۰ درصد ظرفیت

ارسال نظر