بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
نماینده شرکت ارمغان فولاد جم در گفت‌وگو با بورس نیوز:

حمایتی از سهم "فزرین" صورت نگرفت/ فعالیت شرکت با ۳۰ درصد ظرفیت

حمایتی از سهم
نماینده شرکت ارمغان فولاد جم گفت: برخی‌ها اعلام کردند که ما از سهم حمایت می‌کنیم و ۵۰ میلیون سهم می‌خریم، اما ما واقعا روی تابلو نمی‌بینیم، حتی قبل از عید شاهد بودیم که با کد‌های حقیقی خود فروش سهام داشتند.
کد خبر : ۲۴۵۷۵۰

حمایتی از سهم

رامین میرعبدالباقی نماینده شرکت ارمغان فولاد جم در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره حواشی مجمع قبلی "فزرین" اظهار کرد: اتفاقات در مجمع جزو اتفاق‌های واقعا نادری بود. در تمام سال‌هایی که فعالیت کردم کمتر پیش آمده بود که در یک مجمع این گونه درگیری به وجود بیاید و حتی سهامدار عمده که دعوت کننده بود در مجمع حضور پیدا نکند و برخی مسائل حقوقی رخ دهد که به سهامداران اجازه ورود به ساختمان را ندهند.

نماینده شرکت ارمغان فولاد جم افزود: سهامداران در پارکینگ نگه داشته شدند و اعلام کردند بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا در مجمع بیش از ۱۵ نفر نباید حضور داشته باشند.

وی گفت: اما واقعیت این است که بخلاف ادعای صورت گرفته آن سهامداران در پارکینگ هم کنار هم بودند پس تفاوتی نداشت که در پارکینگ یا مجمع حضور داشته باشند.

میرعبدالباقی با بیان اینکه حق سهامداران حضور در مجمع و ساختمان مرکزی شرکت است و اینجا حق سهامدار ضایع شد، بیان کرد: با ممانعت از حضور سهامداران در مجمع، درگیری‌هایی به وجود آمد.

نماینده شرکت ارمغان فولاد جم خاطرنشان کرد: اتفاق دیگری که صورت گرفت این است که در گزارشی که شرکت برای سازمان بورس ارسال کرد اسامی بعضی از سهامداران در آن ذکر نشده بود. به عنوان مثال ارمغان فولاد در مجمع بود، اما اسم آن نبود و این مشکل صورت جلسه‌ای بود که در آن مجمع اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: زمانی که یک شرکت برای چند سال تحت مدیریت یک مجموعه است، سهامداران دیگر به آن اعتماد نمی‌کنند و به یک مجموعه جوان‌تر که تازه ورود کرده اعتماد می‌کنند و به آن وکالت می‌دهند تا "سیت" هیات مدیره را بگیرد این بدین معنی است که ضعف‌هایی وجود دارد.

میرعبدالباقی با بیان اینکه تصریح کرد: بسیاری سهامداران در این مجمع به دنبال آن بودند که درباره شرکت و سوددهی و مشکلات به وجود آمده صحبت کنند تصریح کرد: شرکت‌های مشابه در بورس سوددهی بالایی دارند و سوددهی این شرکت نسبت به شرکت‌های مشابه کمتر بود. به خاطر این موضوع وکالت‌هایی بسیاری بود که باید ثبت می‌شد. یکی از دوستان که از سهامداران این مجموعه نیز است اعلام کرد که میخواستم مطلع شوم چه کسانی به شما وکالتنامه دادند و عمدا نمی‌خواستم که شرکت کنم.

نماینده شرکت ارمغان فولاد جم درباره کاهش قیمت سهام "فزرین" اظهار کرد: هیچ وقت شرکت ارمغان فولاد سهامش را در روی تابلو نفروخت که روی قیمت سهم تاثیرگذار باشد. برخی‌ها اعلام کردند که ما از سهم حمایت می‌کنیم و ۵۰ میلیون سهم می‌خریم، اما ما واقعا روی تابلو نمی‌بینیم. شاید هم کد‌هایی هم دارند و می‌خرند، قبل از عید شاهد بودیم که با کد‌های حقیقی خود فروش سهام داشتند.

وی افزود: جلساتی با شرکت‌های مختلف سرمایه گذاری در بورس برگزار و منجر شد این شرکت‌ها وارد شوند و از سهام حمایت کنند که بسیار هم خوب حمایت کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

میرعبدالباقی ادامه داد: یکی از مواردی که سهامدار عمده مطرح کرد این بود که اگر کسی صلاحیت دارد من خودم به او وکالت می‌دهم که بیاید. در نقاطی صلاحیت ما اثبات شده است و حداقل در سیستمی که نظام جمهوری اسلامی تایید کرده و در بخش خصوصی هم ثابت شده در حال فعالیت هستیم.

نماینده شرکت ارمغان فولاد جم درباره اینکه چه برنامه‌ای برای افزایش قیمت سهم دارید، گفت: این سهم نسبت به وضعیتی که دارد قیمت پایینی دارد و جایگاهش بسیار بالاتر از نقطه‌ای است که قرار گرفته است. ما هیچ گونه دخالتی در سهم نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: این شرکت پتانسیل بنیادی بسیاری دارد که یکی از این پتانسیل‌ها بحث صادرات است که در این شرکت به آن توجهی نشده است. می‌توانیم به این بخش توجه بیشتری کنیم که واقعا توجه نشده است.

میرعبدالباقی افزود: اعلام کردم زمانی که سهم ریزش داشته امور سهام شما کار درستی انجام نداده اید که تلفن را روی بعضی از سهامداران قطع کرده است. گفتم که تعداد در این بخش را زیاد کنید و یکی از اتفاقات خوبی بود افتاد، امور سهام ما باید پاسخگو باشد و این یکی از برنامه‌های ما بود که به شرکت زرین معدن اعلام کردیم.

وی تاکید کرد: پیشنهاد شد بخشی به اسم صدای مشتری داشته باشیم که مشتریان از تمام دنیا نه اینکه فقط نگاه به داخل کشور داشته باشیم به ما بگوید که چه نیاز دارد و شاید ما بتوانیم محصولات جدیدی را تولید کنیم که باعث رشد شرکت و سوددهی شرکت شود.

نماینده شرکت ارمغان فولاد جم گفت: شرکت زرین معدن پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی دارد. دوستان در وبسایت شرکت هم عنوان کردند هرچه در توان داریم انجام دادیم. اما بهتر است که یک نیروی جوان بیاید و کمک باشد و شاید توانست کمک کند و شرکت را بهتر رو به جلو سوق دهد.

میرعبدالباقی درباره برنامه ریزی برای افزایش تولید بیان کرد: شرکت با ۳۰ درصد ظرفیت اسمی در حال فعالیت است، پرسنل شرکت در بعضی از نقاط ضعف‌هایی هم دارد که باید اصلاح شودالبته پرسنل بسیار خوبی هم در شرکت وجود دارد که از آن‌ها آمایش درستی قرار نگرفته است. یعنی در جایگاه‌هایی که باید باشند قرار نگرفتند، شاید با یک آمایش درست بتوانیم هم ظرفیت را بالا ببریم و هم سوددهی شرکت را بتوانیم با توانایی که در مجموعه ارمغان وجود دارد رشد دهیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
روند صعودی بازار ادامه خواهد داشت
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

روند صعودی بازار ادامه خواهد داشت

تکنیکال و بنیادی؛ چراغ راه کم تجربه ها
در گفت‌وگو با بورس نیوز عنوان شد

تکنیکال و بنیادی؛ چراغ راه کم تجربه ها

اجتناب از قیمت‌ گذاری دستوری در اولویت باشد
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

اجتناب از قیمت‌ گذاری دستوری در اولویت باشد

ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد رجب زاده
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
با شاید شاید نمیشه با سرمایه مردم بازی کرد . همه مشکلات فعلی فزرین فقط به خاطر زیاده خواهی های ارمغان است . وقتی قانون گفته فقط 15 نفر سهامدار می‌توانند در مجمع باشند ارمغان دنبال رعایت نکردن قانون است. ارمغان یعنی هیچ راهکار بهتری غیر از خلاف قانون نداشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
تمامی شرکتها با هماهنگی سازمان بورس بهانه کرونا امسال اجازه حضور سهامداران را ندادن ودر خلوت برای منافع تعدادی تصمیم گرفتن پترول یکی از آن سهمهای بود که با سرمایه مردم هر روز فربه تر میشود و ارزشی برای سهامداران قائل نیستن آیا روزی میرسد این افراد را جوابگو کرد