بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
درآمد ماهانه تسهیلات اعطایی "دی" افزایش یافت؛

۲،۷۰۵ میلیارد ریال درآمدهای محقق‌شده بانک دی

۲،۷۰۵ میلیارد ریال درآمدهای محقق‌شده بانک دی
انک دی از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین درآمد شناسایی‌شده را از بخش «مرابحه» با ۱۵،۵۱۵ میلیارد ریال به دست آورد و «مشارکت مدنی» نیز با ۴،۳۵۱ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت.
کد خبر : ۲۵۳۹۳۱

بانک دی+ بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال جاری مجموع درآمدی که از تسهیلات اعطایی طی دوره ماهانه کسب کرد را برابر با مبلغ ۱،۷۸۷ میلیارد ریال به ثبت رساند و مجموع درآمد‌های محقق‌شده طی دوره یک‌ماهه ۲،۷۰۵ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمدی که این بانک از ابتدای سال مالی تاکنون شناسایی کرد برابر با ۲۲،۷۳۴ میلیارد ریال بود، میزان تسهیلات وصولی بانک دی طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۲۸،۷۴۵ میلیارد ریال اعلام شد و همچنین سرمایه ثبت‌شده این بانک ۱۳۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه بانک دی+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: افزایش سپرده‌ دریافتی "دی" نسبت به سپرده‌ تسویه‌شده


درآمد تسهیلات اعطایی "دی"

روند ثبت درآمدهای بانک دی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بانک دی طی ۱۰ ماه گذشته توانسته از خود بر جای بگذارد ۵ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته تجربه کرد و درآمد‌های این بانک نسبت به ماه گذشته نیز ۴ درصد افزایش درآمد تسهیلات اعطایی را شاهد بود، تسهیلات اعطایی بانک دی در دهمین‌ماه سپری‌شده از سال جاری ۱۷ درصدی بیشتر از تسهیلات بود.

تسهیلات وصولی بانک دی در دی‌ماه رشد ۷ درصدی را نسبت به ماه گذشته به همراه داشته، بیشترین درآمدی که "دی" طی دوره ماهانه ارائه کرد متعلق به بخش «مرابحه» با ۱،۳۶۴ میلیارد ریال بود و پس‌ازآن نیز بخش «خرید دین» با ۱۹۰ میلیارد ریال درآمدزاترین بخش تسعیلات اعطایی نام گرفت.

بانک دی از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین درآمد شناسایی‌شده را از بخش «مرابحه» با ۱۵،۵۱۵ میلیارد ریال به دست آورد و «مشارکت مدنی» نیز با ۴،۳۵۱ میلیارد ریال در رتبه بعدی قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سپرده‌ دریافتی
رشد پرداخت ماهانه سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در آذر؛

افزایش سپرده‌ دریافتی "دی" نسبت به سپرده‌ تسویه‌شده

جان گرفتن درآمد از تسهیلات
تسهیلات وصولی بالغ‌بر ۲۴،۷۰۹ میلیارد ریال اعلام‌ شد؛

جان گرفتن درآمد از تسهیلات "دی" پس از ۳ماه

۸ صندوق سبز در کارنامه ماهانه صندوق‌های سرمایه‌گذاری
عملکرد سرخ هفتگی بر تن صندوق‌ها نشست؛

۸ صندوق سبز در کارنامه ماهانه صندوق‌های سرمایه‌گذاری

ارسال نظر