بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
درآمد هفتگی از «اکستروژن ۳ EX» افزایش یافت؛

درآمدزاترین "شکبیر" با «پلی اتیلن سبک خطی»

درآمدزاترین
دیگر محصولی که پتروشیمی امیرکبیر تا پایان هفته به فروش رساند مربوط به «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» بود که ۵۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت و ۱۴۰ تن از آن نیز به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۴۱۶۳

پتروشیمی امیرکبیر+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته‌ای که سپری شد عرضه ۱،۹۰۰ تنی «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» را از سوی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در بورس کالا شاهد بوده‌ایم که افزایش ۹ درصدی (۱۵۰ تن) را نسبت به هفته گذشته از خود بر جای گذاشت.

تقاضا برای فروش این محصول طی هفته گذشته ۲،۲۵۰ تن به ثبت رسید، حجم معامله محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» در پایان هفته ۱،۵۵۰ هزار تن اعلام شد که با رشد ۱۱۰ تنی (۸ درصد) مواجه بود.

نرخ میانگین هر تن از محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» برابر با ۲۷۶،۰۴۸ هزار ریال اعلام شد که افزایش نرخ ۰،۵۹ درصدی را نسبت به نرخ هفته گذشته به همراه داشت.

مجموع درآمد این پتروشیمی از فروش محصول «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» به ۴۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون تومان رسید که شاهد افزایش درآمد از فروش این محصول طی هفته گذشته بوده است.

عملکرد هفتگی شکبیر+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت


دیگر محصول ارائه‌شده توسط این پتروشیمی مربوط به «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» بود که در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت، مقدار عرضه این محصولات برابر با ۱،۰۰۰ تن و تقاضای ثبت‌شده برای این محصولات ۳۸۰ تن اعلام شد و حجم معاملات نیز به ۳۶۰ تن رسید.

میزان درآمد این پتروشیمی از «پلی اتیلن سبک فیلم H ۲۴۲۰» در هفته منتهی به ۱۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به ثبت رساند برابر با ۱۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان رسید.

دیگر محصولی که پتروشیمی امیرکبیر تا پایان هفته به فروش رساند مربوط به «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» بود که ۵۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت و ۱۴۰ تن از آن نیز به فروش رسید، درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد برابر با ۳ میلیارد و ۶۷۴ میلیون تومان اعلام شد.

درآمدزاترین محصول پتروشیمی امیرکبیر طی هفته منتهی به ۱۵ بهمن‌ماه متعلق به «پلی اتیلن سبک خطی AA ۰۲۰۹» با ۱۵۳ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان بود، از این محصول ۴،۹۵۰ تن در بورس کالا عرضه شد که تماماً به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX»
۹۰ تن از «پلی اتیلن سنگین فیلم ۵ EX» پترشیمی امیرکبیر به فروش رسید؛

کاهش عرضه «پلی اتیلن سنگین اکستروژن ۳ EX» "شکبیر"

فروش ماهانه
پلی‌اتیلن سبک صادراتی پر فروش‌ترین محصول پتروشیمی امیرکبیر؛

فروش ماهانه "شکبیر" ۸ درصد کاهش یافت

گرید‌های سنگین پتروشیمی امیرکبیر آنچنان درآمدزا نبودند
درآمد ۱۱۷ میلیاردی از پلی‌اتیلن سبک بدست آمد؛

گرید‌های سنگین پتروشیمی امیرکبیر آنچنان درآمدزا نبودند

کاهش درآمد ماهانه ۱۷ درصدی پتروشیمی امیرکبیر؛

"شکبیر" از رکورد درآمدزایی خود، جاماند

ارسال نظر