بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
درآمدهای هفتگی از فروش اسیداستیک کاهش پیدا کرد؛

ثبات عرضه "شفن" در کنار کاهش نرخ‌ها

ثبات عرضه
پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری ۱,۰۰۸ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا وارد رینگ معاملات کرد و به عرضه رساند، اسیداستیک با حجم معامله ۵۵۲ تنی مواجه بود.
کد خبر : ۲۵۴۵۰۶

پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت در هفته منتهی به ۲۲ بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ تنها محصولی که پتروشیمی فن‌آوران وارد معاملات بورس کالا کرد مربوط به اسید استیک تنها محصول عرضه‌شده طی این هفته بود که به صورت نقدی به فروش رسید، درآمدی که پتروشیمی فن‌آوران از فروش این محصول به دست آورد برابر با ۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بود که نسبت به هفته گذشته با کاهش درآمد حاصل از فروش همراه بود.

بر پایه این گزارش، پتروشیمی فن‌آوران در هفته منتهی به ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری ۱,۰۰۸ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا وارد رینگ معاملات کرد و به عرضه رساند، اسیداستیک با حجم معامله ۵۵۲ تنی مواجه بود.

عملکرد هفتگی شفن+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: انتشار صورت مالی "شفن"


این پتروشیمی موفق به فروش تمامی محصول خود نشد و ۴۵۶ تن از این محصول به فروش نرسید، مقدار عرضه‌های اسیداستیک "شفن" نسبت به هفته گذشته ۲۴ تن (۴ درصد) کاهش پیدا کرد.

هر تن اسید استیک در هفته گذشته به قیمت ۱۵۷,۷۱۰ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید که نسبت به هفته گذشته نزدیک به ۲ درصد کاهش نرخ فروش داشت، تقاضای ثبت‌شده برای محصول اسیداستیک "شفن" طی این هفته برابر با ۵۵۲ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عرضه ۹۲۰ تنی اسیداستیک
اسیداستیک پتروشیمی فن آوران تماماً در بورس کالا به فروش رسید؛

عرضه ۹۲۰ تنی اسیداستیک "شفن"

فروش صادراتی
«متانول صادراتی» پتروشیمی فن آوران درآمدزاترین محصول این پتروشیمی؛

فروش صادراتی "شفن" پس از ۲ ماه اوج گرفت

ارسال نظر