بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
وقتی از صید کیلکا هم دست نمی‌کشند!
سهامداران حقیقی و نقد باید مراقب باشند که آش شور دیروز که یک‌وجب روغن روی آن ریخته بودند به‌معنای سعادت سرخابی‌ها و سهامداران نیست بلکه کلاغ را جای قناری رنگ‌زدن است درست مشابه سهم‌های پالایش و ...
کد خبر : ۲۵۴۹۴۹

پیش گشایش

به گزارش بورس نیوز، درحالی که بسیاری از سهامداران در انتظار اسفندی نشسته بودند که بتوانند ماهیگیری کنند اما؛ انگار مسئولان رده بالای وزارت اقتصاد اصلا تمایلی ندارند که حتی ماهی کیلکا این اقیانوس به سهامدار خرد برسد و حتی در پایان فصل صید نیز خواهان عرضه سرخابی‌های زیان‌ده پایتخت در بازارسرمایه هستند تا فقط نام صیاد را بر لباس خود برچسب زنند.

سهامداران باید مراقب باشند که ورود سرخابی‌ها به بازار به احتمال فراوان ادامه مسیر دارا و پالایش خواهد بود و دولت در این برهه تنها به فکر سودسازی برای عیدی شب سال نوی خود بوده زیرا با این حقوق‌ها عملا عیدی وزارت کار و اقتصاد، در حد آجیل هم نیست.

بنابراین در ابتدا اگر این نوع عرضه‌ها را تحریم کنید و نقدینگی را از پرتفوی خود به‌سوی این نوع ابزارشکنجه "سهم سرخابی‌ها" هدایت نکنید و اگر نقد هستید، این نقدینگی را صرف سهم‌های با ارزندگی بالا کنید، در آینده سود بیشتری را خواهید برد.

دلار وارد کانال ۲۵ هزارتومان شد

دلار در روز گذشته در بازار آزاد سرانجام نتوانست مقاومت کند و وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد به طوری که آخرین ساعات معامله در ۲۵ هزار و ۷۳۰تومان معامله شد.

بازار طلا و سکه نیز روند نزولی به خود گرفت؛ به طوری که سکه با قیمت ۱۱ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان نرخ گذاری شد.

در تابلوی طلافروشی ها هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش قیمت با نرخ یک میلیون و ۱۷۱ هزار تومان دست به دست شد و این در شرایطی است که در ایران قیمت طلا بیش از اینکه تحت تاثیر اونس جهانی باشد، تحت تاثیر اخبار سیاسی خارجی و مهم‌تر از آن قیمت دلار است.

آخرین وضعیت بازار رمزارزها

 معاملات رمز ارز‌ها بار دیگر کاهشی بود؛ به طوری که بیت کوین با کاهش ۴.۳۰ درصدی در ۳۸،۴۸۴ هزار دلار معامله شد.  اتریوم نیز حدود ۴ درصد کاهش یافت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

"الگوریتم"، شانس سرخطی زدن نیست

ارسال نظر