بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰
بهار شاخص، از آخرین اسفند قرن ...
نباید نگران فروش‌های عجولانه برخی حقوقی‌ها بود و تله‌هایی که این افراد برای پیاده کردن سهامداران جدید پهن می‌کند نیز دیگر به تیزی گذشته نیست، زیرا اغلب افرادی که پرتفوی خود را به لحاظ از دست دادن ارزش واقعی خود تجربه‌ای سخت داشته‌اند، دیگر طمعی برای فروش و صف‌نشینی ندارند وبه انتظار رشد نشسته‌اند، بسیار است.
کد خبر : ۲۵۴۵۳۰

بهار شاخص، از آخرین اسفند قرن ...

به گزارش بورس‌نیوز، سهامداران گرامی، با توجه به مجموعه‌ای از رخداد‌های اقتصادی که در حال رخ دادن بوده و در پیش‌گشایش‌های گذشته نیز به آن اشاره شده است، بازارسرمایه طی هفته‌های آتی به روند مطمئن‌تری دست پیدا خواهد کرد و به‌خصوص که اگر تا میانه‌های اسفندماه، خدشه‌ای از داخل "بورس" بر تن بازارسرمایه کشیده نشود.

سهامداران، فاکتور‌ها و رخداد‌های اقتصادی، طبق نظر تحلیلگران بزرگی بوده که نفت را به‌زودی با آغاز تنش‌های جدید بین روسیه و ناتو بالای ۱۲۰ دلار دیده شده و فلزات اساسی نیز به نقاط جدیدی رسیده‌اند؛ بنابراین با فرض این نکات و البته نرخ‌های بسیار ارزان سهم‌ها در مقایسه با قیمت‌های کالایی در کشور می‌توان پیش‌بینی کرد.

به‌نظر می‌رسد که نباید نگران فروش‌های عجولانه برخی حقوقی‌ها بود و تله‌هایی که این افراد برای پیاده کردن سهامداران جدید پهن می‌کند نیز به تیزی گذشته نیست، زیرا اغلب افرادی که پرتفوی خود را به لحاظ از دست دادن ارزش واقعی خود تجربه‌ای سخت داشته‌اند، دیگر طمعی برای فروش و صف‌نشینی ندارند وبه انتظار رشد نشسته‌اند، بسیار است.

برپایه همین تحلیل، این اطمینان وجود دارد که به‌زودی انبار سهام ارزان حقوقی‌های جوگیر بازار این روز‌ها به‌زودی ته کشیده و به سمت خرید گام برخواهند داشت؛ البته این مهم را رفتار شاخص نیز به‌خوبی بیان می‌کند، جایی که برگشت شاخص‌کل را به‌صورت آرام و پایدار از محدوده خط میانی کانال نزول ۶ ماهه و بیشتر شاهد هستیم.

در این مسیر فقط کافی است شاخص کل در ورای محدوده ۱,۳۲۰ میلیون واحد تثبیت شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فرصتی برای کاهش هزینه های صنایع
در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

فرصتی برای کاهش هزینه های صنایع

آیا خبر توافق
یک کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

آیا خبر توافق "بورس" را بهشت می‌کند!

ارسال نظر