بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
رشد ۲۴۵ درصدی درآمدی نسبت به سال گذشته بدست آمد؛

تراکنش‌های "سپ" و نشانی از درآمدهای بالاتر از میانگین

تراکنش‌های
"سپ" در بهمن‌ماه نیز روند صعودی خود طی ۳ سال گذشته را تکرار کرد و همچنین درآمدی که طی این ماه شناسایی شد ۱,۴۷ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.
کد خبر : ۲۵۵۲۹۹

پرداخت الکترونیک سامان کیش+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه (سال منتهی به آذرماه ۱۴۰۱) از خود بر جای گذاشت برابر با ۳،۰۵۸ میلیارد ریال بود و طی ۲ ماه اخیر مجموع درآمد تجمیعی این شرکت بالغ‌بر ۶،۰۲۷ میلیارد ریال به ثبت رسید.

عملکرد ماهانه سپ+بورس نیوز

سرمایه اعلام‌شده این شرکت بالغ‌بر ۵ هزار میلیارد ریال به ثبت رسید و ۳ هزار میلیارد ریال نیز سرمایه ثبت‌نشده دارد، "سپ" در بهمن‌ماه نیز روند صعودی خود طی ۳ سال گذشته را تکرار کرد و همچنین درآمدی که طی این ماه شناسایی شد ۱,۴۷ درصد بالاتر از میانگین ماهانه بود.


بیشتر بخوانید: حضور سپ در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی شریف


روند درآمد‌های "سپ" تا بهمن‌ماه سال جاری

بر اساس گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که "سپ" در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ توانست به ثبت برساند رشد ۳ درصدی را نسبت به دی‌ماه به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش چشمگیر ۲۴۵ درصدی را از خود بر جای گذاشت، پرداخت الکترونیک سامان کیش طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی شاهد رشد ۳۳ درصدی درآمد‌ها در مقایسه با سال گذشته بود.

روند درآمد ماهانه سپ+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که "سپ" در بهمن‌ماه از «خدمات/فروش» شناسایی کرد متعلق به بخش «پین و اعتبار فروخته‌شده درگاه‌ها» با ۱،۹۷۸ میلیارد ریال بود که ۶۵ درصد از کل درآمد‌ها را تشکیل داد و رتبه بعدی پس‌ازآن را بخش «خدمات کارت‌خوان» با مبلغی بالغ‌بر ۱،۰۰۴ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر