بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
پگاه خراسان در بهمن‌ماه افزایش درآمد را تجربه کرد؛

«شیر و کره» محصولات درآمدزای پگاه خراسان

«شیر و کره» محصولات درآمدزای پگاه خراسان
درآمد ماهانه‌ای که "غشان" از فروش محصولات در بهمن‌ماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تماماً این محصولات لبنی در داخل کشور به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۵۳۰۹

پگاه خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمدی که از فروش محصولات لبنی طی دوره یک‌ماهه شناسایی کرد برابر با ۵۰۵ میلیارد ریال بود و در مدت ۱۱ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی درآمدی که از این شرکت اعلام شد بالغ‌بر ۵،۴۴۹ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه غشان+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که "غشان" از فروش محصولات در بهمن‌ماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تماماً این محصولات لبنی در داخل کشور به فروش رسید و در بازار صادراتی فعالیتی نداشت.


بیشتر بخوانید: "غشان"در مسیر پرداخت سود قرار می‌گیرد


درآمد‌های عملیاتی "غشان" در بهمن‌ماه

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که پگاه خراسان در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ از فروش داخلی ارائه کرد شاهد افزایش ۱۷ درصدی در مقایسه با ماه گذشته بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۰ درصد افزایش را تجربه کرد، میزان درآمد تجمیعی این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تاکنون ۴۳ درصد افزایش سالانه را به همراه داشت.

روند درامد ماهانه پگاه خراسان+بورس نیوز

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که پگاه خراسان در بهمن‌ماه به دست آورد مربوط به فروش محصول «شیر» با ۲۱۲ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن با رشد ۴ درصدی به ۸ میلیون و ۹۰۵ هزارتومان در ازای هر تن رسید و رتبه بعدی درآمدزاترین محصول "غشان" مربوط به محصول «انواع کره» با ۵۸ میلیارد ریال بود.

بیشترین نرخ فروش پگاه خراسان در بهمن‌ماه متعلق به محصول «پودر پروتئین» با نرخ فروش ۱۷۷ میلیون تومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد کاهش یافت.

مقدار فروش محصولات "غشان" 

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شیر پاستوریزه پگاه خراسان در بهمن‌ماه سال جاری ۳،۶۱۵ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که نسبت ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش فروش ماهانه را به همراه داشت و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی خود را ۴۱,۸۷۵ تن اعلام کرد، بیشترین مقدار فروش "غشان” طی ۱۱ ماه گذشته مربوط به «انواع شیر» با ۲۴،۹۸۶ تن بود.

مقدار فروش ماهانه پگاه خراسان+بورس نیوز

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تمرکز
پگاه خراسان ۷۴ درصد افزایش درآمد سالانه داشت؛

تمرکز "غشان" بر فروش محصولات در بازار داخلی

۵۳درصد فروش
وقتی این لبنی رکورد درآمد‌های خود را جابه‌جا کرد؛

۵۳درصد فروش "غشان" در اختیار «شیر»

با اعلام شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان؛

"غشان"در مسیر پرداخت سود قرار می‌گیرد

ارسال نظر