بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

گل‌ریزون یا پذیره‌نویسی

گل‌ریزون یا پذیره‌نویسی
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به گل‌ریزونی که امروز با بی‌میلی هواداران سرخابی‌ها صورت گرفت تا آنکه کودکان نیز از بدو تولد، معتاد صف خرید و فروش می‌شوند.
کد خبر : ۲۵۵۶۵۰

گل‌ریزون یا پذیره‌نویسی

به گزارش بورس‌نیوز، دیروز صحبت از دیدار و فرار برای حضور در یک مهمانی بزرگ در وزرشگاه آزادی بود اما؛ گویا مهمان‌ها فرار را بر قرار بیشتر ترجیح دادند، زیرا در پذیره‌نویسی که امروز صورت گرفت، آماری که به ثبت رسید علبرغم آنکه جو رسانه ملی و برخی مطبوعات‌چی‌ها را به همراه داشت، خوشبختانه مردم در تله اهالی دیدار و شهرک غرب اسیر نشدند.

حال سخنگوی ما خبر آورده که احتمالا کسانی که خرید سرخابی‌ها را امروز انجام دادند، باید چندماهی به انتظار بازگشایی نماد بنشینند و شاید اگر اوضاع این دو تیم خوب بود و شاکیان آنها، تیم‌ها را منحل نکرده باشند، به سوددهی برسند.

خوشحالی دولت از آنکه امروز پولی به جیبش وارد شد نیز جای تشکر از مدیران بله قربان‌گو دارد؛ امیدواریم که حال ماجرای سرخابی‌ها تمام شد، اوضاع بازار را قرمز نکنند.

بالاخره باید به دولت و اهالی آن که امروز این مراسم را برپا کردند بگوییم که نام مراسم امروز را عرضه‌اولیه، پذیره‌نویسی یا هر چیزی نگذارید، امروز مانند قدیم‌ها که برای فرد بی‌پولی مقداری سکه جمع می‌کردند، برای سرخابی‌ها نیز گل‌ریزون گرفتند.

وقتی بدهکار بدنیا می‌آیند

سخنگوی راه‌پله امروز شنیده که به فرزندان متولد ۱۴۰۰ به بعد سهام اختصاص پیدا می‌کند و اینجاست که باید گفت که به فرزندانتان صف‌نشینی یاد دهید چراکه این دو روز دنیا را از ابتدا تا انتها در صف بنشینند.

اعتصاب یک پالایشی

یکی از پالایشی‌ها که این روز‌ها را باید وقت بره‌کشون آن‌ها دانست، به اوضاعی عجیب گرفتار شده و آن‌هم کارگرانی است که اعتصاب حقوق و مزایا کرده‌اند.

نکته جالب آنجاست که طبق شنیده‌های ما، حقوق مدیریتی در این پالایشی، سقف انتظار بسیاری از مدیران، کف حقوق این افراد است و بخاطر انواع حق‌ها که به آن وارد می‌شود حقوق‌های جذابی را بر جیب می‌زنند؛ مقداری از این حقوق‌ها کم کنید و به کارگر بدهید.

البته اگر فصل رنج‌زنی شما در بورس تمام شده است!

پای ایرانی‌ها وسط بود!

در پایان باید بگوییم که بدشانس‌تر از سرمایه‌گذاران به اصطلاح تازه‌وارد بورسی خودمان نیز جمعیتی پیدا شد چراکه روس‌ها در بورس مسکو با ۳۰ درصد ضرر فروختند، روبل هم ۳۰ درصد ریخت، همان را تبدیل به بیت‌کوینی کردند که در یک هفته اخیر ۲۰ درصد آن هم ریخت!

فکر می‌کنم که حقوقی‌های ایرانی در بازار‌های جهانی تا دیدند که روس‌ها رفتند سراغ صرافی‌ها یک رنج مثبت عجیب زدند و ۲۰ درصد بالاتر ماجرای ترکمانچای را تسویه کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر