بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مدیرعامل بانک معزول در رادار بانک سرخ پوش
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به جیب پر پولی که حسن و محمود‌ها را از شرکت‌های بورسی سیرآب کرده تا مدیر معزولی که اخراج معنادار در دولت قبل را رزومه مدیریت فعلی کرده است.
کد خبر : ۲۵۵۷۱۴

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها همیشه گفته که کار، کار روس‌هاست؛ اگر برای دنیا و به‌خصوص غربی‌ها خیر نداشت اما؛ تا اینجای کار برای ما خیر داشت.

این جنگ علاوه بر آنکه کامودیتی، نفت، غلات و دانه‌های روغنی را تحت تاثیر قرار داده و کشور‌های حاشیه‌ای این کشور و اروپایی‌ها را بخاطر فاکتور‌های ذکر شده در معذوریت قرار داده اما؛ از لحاظ نفت و برجام برای ما خیر داشت!

نفت ۱۲۸ دلار رو هم تاچ کرد و سوال اینجاست که اگر روس‌هایی که خیر آنها به کسی نمی‌رسد آیا اجازه می‌دهند که برجام، جان بگیرد و ایران منجی نجات اقتصاد جهانی شود یا نفت طبق پیش‌بینی‌ها سقف تاریخی می‌زندُ و اقتصاد اروپا به زانو درمی‌آید؟

رشد درآمد‌های دولت از نفت، کاملا به نفع جیب تمام اهالی بازارسرمایه خواهد بود، زیرا دولتی که پولدار باشد به فکر استقراض از جیب شرکت و سهامدار بورسی نمی‌افتد.

در جریانید که دولت بی‌پول، حسن و محمود ندارد بلکه دست دولت به هر سوراخی برای جبران کسری شرکت‌های دولتی می‌رود.

مدیرعامل بانک معزول در رادار بانک سرخ پوش

یک حاشیه برای بانک معروف کارگران پیچیده که گویا فردی در پشت صندوق‌داری این بانک دیده شده که در دور دوم ریاست ح. ر در پاستور از مدیرعاملی بانک سرخ‌پوش وسط شهر، برکنار شده و حالا این فرد ح. م. پ که با حکم معاونت نظارت بانک مرکزی با برچسب "تصرف غیرقانونی اموال عمومی" کنار رفت می‌خواهد مدیر عامل بانک رفاه با عاملیت‌های وزارت رفاه و وزارت اقتصاد شود.

این سوال پیش می‌آید که آنقدر بی‌مدیر در سیستم اقتصاد شده‌ایم که مدیران بانکی که از سوی بانک مرکزی شایسته مدیریت در دولت گذشته هم نبودند، در این دولت این مسئله را رزومه خود می‌کنند؟

چرا بر خلاف گفته رییس جمهور که گفتند بانیان وضع موجود باید برکنار شوند ناگهان مدیر معزول، برای بانکی دیگر رفاه مطرح می‌شود؟

بیمه‌هایی که سهامداران را "رازی" نمی‌کند

صورت‌های مالی بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای با زیان انباشته و رشد پرداخت خسارت‌ها همراه است و گویا اهالی مدیریتی بیمه‌ای نسبت به رشد زیان‌های شرکت کاملا "رازی" هستند.

زیان این شرکت بیمه‌ای در ۹ ماهه امسال به بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان رسیده و گویا اگر سفارش بیمه‌مرکزی به این شرکت، زیان‌سازی هم می‌بود، هیچ مدیری با این استقامت نمی‌توانست بیمه را از این نوع زیان‌سازی رازی نگه دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر