بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
محصول جدید دیگری از پتروشیمی شازند، برگزیده برترین نوآوری های ایرانی
محصول جدید ARP-FAE۱۶۳ تولیدی شرکت پتروشیمی شازند منتخب برترین نوآوری‌های ایرانی در سال ۱۴۰۰ شد.
کد خبر : ۲۵۶۰۹۳

محصول جدید دیگری از پتروشیمی شازند، برگزیده برترین نوآوری های ایرانی

به گزارش بورس نیوز، در ششمین دوره جشنواره نوآوری برتر ایرانی در سال ۱۴۰۰، محصول جدید ARP-FAE۱۶۳ تولیدی شرکت پتروشیمی شازند به عنوان نوآوری برتر ایران انتخاب شد.



در این دوره از جشنواره که به همت دانشگاه صنعتی شریف و با حضور جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد و دارایی و جمعی از مسئولین کشوری در محل سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد، ۲۸ نوآوری برتر ایران انتخاب و محصول جدید ARP-FAE۱۶۳ تولیدی شرکت پتروشیمی شازند به عنوان یکی از برترین نوآوری‌های ایران انتخاب شد.

از اهداف اصلی جشنواره نوآوری‌های برتر ایرانی، شناسایی، انتخاب، ممیزی شاخص‌ها و احراز شرایط برترین نوآوری‌های شرکت‌های ایرانی است که این اقدام در چهار بخش: نوآوری در محصول، نوآوری در خدمت، نوآوری در فرآیند و نوآوری در کسب‌وکار؛ زمینه معرفی و تقدیر از دستاورد‌های تلاشگران حوزه صنعت و کسب و کار را فراهم می‌کند و از طریق شناخت نقاط قوت و قابل بهبود محصول نوآوری شده، ضمن ارائه باز خورد به شرکت‌های برتر، به نهادینه کردن و بلوغ فرآیند‌های نوآوری و توسعه محصول جدید در شرکت‌های ایرانی کمک شایانی می‌نماید.

لازم به ذکر است، وزیر اقتصاد و امور دارایی به اتفاق سایر مسئولین حاضر، از محل نمایشگاه جانبی این جشنواره بازدید و ضمن آشنایی با برترین نوآوری‌های ایران در سال جاری، بر لزوم توجه به نوآوری به عنوان یکی از اصول پیشرفت اقتصادی در کشور تاکید نمودند.

روابط عمومی و امور بین الملل، کسب این موفقیت ارزنده را به اعضای هیات مدیره، مدیریت عامل، پژوهشگران ساعی و تمامی همکاران تلاشگر شرکت پتروشیمی شازند تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و امید است با همت جهادی و تکیه بر توانمندی‌های بومی، همچون گذشته شاهد کسب موفقیت‌های بیشتر در این شرکت معظم باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر