بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر؛

پارتنر دیروز، آرزوی امروز

پارتنر دیروز، آرزوی امروز
ساعت پنج‌ونیم امروز نیم‌نگاهی دارد به عامل باخت سرخابی‌ها در بورس حتی با حضور ۱۲ نیروی کارکشته تا جلسه‌ای که خودرویی‌های بورسی را راه نمی‌دهند.
کد خبر : ۲۵۶۱۹۶

پنج و نیم+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که نقش اول ماجرای سرخابی که این روز‌ها ۳ بر صفر به تمام ارکان بازارسرمایه باخته به تکاپو افتاده که با قانون گل زده در خانه حریف و دوپینگ، بورسی‌ها را بازنده این میدان و حضور کمرنگ مردمی جلوه دهد، زیرا آبروی دولتی‌ها که بخاطر این فرد ریخته! حال گریبانگیر کسی شده که می‌خواست از خود برای عرضه سرخابی‌ها سوپراستار بسازد تا مجسمه او همیشه در شهر باقی بماند.

حال این فرد دست به دامان دوستان خانه‌ملتی شده و به هر بهانه‌ای می‌خواهد این بازی را به نفع خود تمام کند؛ دوست عزیز شما خودتان مقصر بودید که با ۱۲ نفر هم نتوانستید در این بازی برنده باشید.

ولی گل‌به‌خودی برخی بورسی‌ها که ادعای حیات آن‌ها بازارسرمایه است نیز جالب است که به نفع اهالی خارج از بورس، پرچم می‌زنند.

رقیبی که چینی‌ها نبودند

از طرف دیگر، دولتی‌های فربه که از شیرمرغ تا جون آدمیزاد را وارد می‌کنند این روز‌ها به انبار کارخانه‌ای زدند که اگر قضا و قدر دولتی‌های گذشته اجازه می‌داد هم‌اکنون این شرکت با زیمنس و ولوو رقابت می‌کرد اما؛ این شرکت به روزمرگی افتاد و پس از مدت‌ها به‌تازگی درحال سرپا شدن است.

آقایان مسئول دولتی، واردات از چین آنقدر برای اعتبار این شرکت گران تمام می‌شود که حد ندارد، زیرا رقیب غول تجهیزات معدنی خاورمیانه، چینی‌ها نبودند!

"نه" به خودرویی‌های بورسی

جلسه معاون اول رئیس جمهور با خودروسازان داخلی امروز در حالی برگزار شد که گفته می‌شود دولت از دعوت مدیران عامل ایران خودرو و سایپا در این جلسه خودداری کرده است؛ ماجرا از طنز گذشته است. (ماجرا = عملکرد)

اشتراک گذاری :
ارسال نظر