بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

بورس، نیازمند قوانین بلند مدت

بورس، نیازمند قوانین بلند مدت
بورس در سال جدید زمانی می‌تواند به بازار ایده آل نزدیک شود که از قیمت گذاری دستوری فاصله گرفته و تا حد امکان قوانین موجود در بورس بلند مدت شود.
کد خبر : ۲۵۶۲۸۴

بورس، نیازمند قوانین بلند مدت /عید/

به گزارش بورس نیوز، با توجه به شرایط فعلی و وضعیت بودجه نمی‌توان انتظار خاصی از بازار سرمایه در سال جدید داشت، مگر اینکه در چند ماه آینده گشایشی در برجام و نتایج آن صورت بگیرد.

محمد رضانژاد مدیر تحلیل سبدگردان آرمان اقتصاد در گفت‌وگو با بورس نیوز، در خصوص بازار ۱۴۰۱ بیان کرد: بورس در سال جدید زمانی می‌تواند به بازار ایده آل نزدیک شود که از قیمت‌گذاری دستوری فاصله گرفته و تا حد امکان قوانین موجود در بورس بلند مدت شود. در واقع سیاست‌گذاران باید سعی کنند دخالتی در وضعیت بازار نداشته باشند و اجازه دهند عوامل بنیادی روند آن را مشخص کند.


بیشتر بخوانید: خزان بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰


وی با اشاره به هیجانات گذشته در بورس گفت: از طرفی باید سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار‌سرمایه افزایش پیدا کند، اتفاقی که متاسفانه سال گذشته با ورود افراد حقیقی که اکثرا تجربه و دانش کافی در این زمینه را نداشتند، باعث تحمیل هیجان زیادی به بورس ایران شد.

رضانژاد خاطرنشان کرد: در این راستا امیدواریم در سال جدید این نوع سرمایه‌گذاری تقویت شود چراکه همین امر می‌تواند وضعیت کلی بازار را بهبود بخشد؛ بنابراین می‌توان گفت سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای بازار سرمایه و فعالان آن نبود که البته به نظر می‌رسد در سال جدید، شرایط و زمینه‌های بهتری برای بورس بوجود خواهد آمد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بورس ۱۴۰۰ در نیم‌نگاه/ هیاهوی بسیار برای هیچ
آنچه در پایان قرن بر بازار سرمایه گذشت؛

بورس ۱۴۰۰ در نیم‌نگاه/ هیاهوی بسیار برای هیچ

خزان بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

خزان بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰

در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

"رکود" بهترین فرصت سرمایه‌گذاری در بورس ۱۴۰۱

ارسال نظر