بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
آیا باید نگران عرضه حقوقی‌ها بود
اندیکاتور‌های مهم بازار و روند‌های بازار، مسیر نزولی یا حتی پولبک را نشان ندادند بنابراین اگر پیچ عرضه‌ها از سوی حقوقی‌ها با شرایط حادی مواجه نشود، می‌توان به بازاری متعادل مثبت دلخوش کرد.
کد خبر : ۲۵۶۵۵۹

پیش گشایش+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز، بازارسرمایه در آخرین روز معاملات هفته گذشته با رشد خوبی مواجه شد اما؛ کماکان تردید‌هایی نسبت به معاملات این هفته وجود دارد!

عمده سرمایه گذاران منتظر تحولات هفته جاری هستند تا ببینند نهایتا روند داد و ستد‌ها به کدام سمت می‌رود و شتاب آن چقدر خواهد بود.

امروز تمام حقوقی‌ها به پشت میز ترید خود بازگشته‌اند و شاید بخواهند در قرن جدید، گربه را همین اول بسم‌الله بُکشند و پیچ عرضه‌ها را بازکنند اما؛ یک سوال کاملا فنی پیش می‌آید، آیا باید نگران عرضه‌های حقوقی‌ها باشیم یا خیر!

به نظر می‌رسد که بازار به روند متعادل و همواری رسیده و با آغاز سال مالی جدید، بسیاری از شرکت‌ها دیگر نیاز به تزریق بودجه به دولت ندارند و این دولت‌های مکنده این روز‌ها به فکر فروش بیشتر نفت هستند؛ طبق رفتار‌هایی که از RSI به ثبت رسیده نیز می‌توان اینگونه تصریح کرد که مسیر توسعه بازار، نسبت به گذشته هموار‌تر شده است.

از سوی دیگر، روند‌های مهم دیگری از بازار سر زده که می‌توان در اندیکاتور "ابر ایچیموکو" آن را ملاحظه کرد، این اندیکاتور مهم در شناسایی بازار نیز با وجود اصلاحات پیش آمده برای شاخص، روند صعودی را پیش بینی کرده است؛ بنابراین سهامداران محترم، روند صعودی بازار مگر به دست حقوقی‌ها و عرضه‌های توامان آن‌ها خراب شد وگرنه فعلا روند صعودی بازار با وجود دستیابی به هدف بین راهی ۱,۴۲۰ هزارواحدی، ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر