بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

بورس امروز در روند صعودی

بورس امروز در روند صعودی
با توجه به شرایط به نظر می‌رسد بازار سرمایه امروز روند خوبی را طی کند، به گونه‌ای که برآیند آن تا آخر وقت مثبت پیش بینی می‌شود.
کد خبر : ۲۵۶۶۲۴

بورس امروز در روند صعودی

سلمان نصیرزاده کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز، اظهار کرد: با توجه به شرایط شاخص‌کل و وضعیت بازارسرمایه به نظر می‌رسد که امروز بازار روند مناسبی را سپری کند، به‌گونه‌ای که برآیند آن تا آخر وقت مثبت پیش‌بینی می‌شود. البته می‌توان گفت با نزدیک شدن به مجامع، در آینده نزدیک معاملات خوبی در بورس صورت خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: رشد عرضه‌ها در هفته دوم معاملاتی


وی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر می‌توان گفت ارزش معاملات با نرخ ۵ همت رشد خوبی را پشت سر گذاشته و تقاضا نیز می‌تواند حجم بیشتری را از خود را نشان دهد. در این راستا سیاست گذاران باید به سمت تقویت تقاضا بروند چرا که محدودیت در عرضه در کوتاه مدت می‌تواند بازار را کنترل کند؛ اما در بلند مدت تأثیر معکوس خواهد گذاشت.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: از طرفی در حال حاضر ابهاماتی در مسائل بودجه و برجام نیز وجود دارد که با مشخص شدن نتایج آنان، به نظر می‌رسد حجم معاملات بهتر شده و بعد از آن می‌توان وارد فرآیند محدودیت‌ها به صورت پله‌ای شد. همچنین از صنایی پیشروی امروز می‌توان به گروه‌های خودرویی، فلزات و پالایشی‌ها اشاره کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد عرضه‌ها در هفته دوم معاملاتی
در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح شد:

رشد عرضه‌ها در هفته دوم معاملاتی

ترازوی بازار سرمایه در تعادل
فعالان بازار سرمایه برای هفته آینده پیش بینی کردند:

ترازوی بازار سرمایه در تعادل

ارسال نظر