بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
ترسیم پله جدید برای صعود
طبق روال همیشه، چهارشنبه‌ها احتمالا بازارسرمایه با یک ابهام از نوع سوار و پیاده شدن سهامداران روبه رو باشد، ولی نباید اسیر این هیجانات شد.
کد خبر : ۲۵۶۷۴۱

ترسیم پله جدید برای صعود

به گزارش بورس‌نیوز، بازارسرمایه در این هفته با ورود نقدینگی همراه بود و حتی برخی رکورد‌ها را از ابتدای مهرماه سال گذشته تاکنون بهبود بخشیده و همین عامل، باعث شده تا کمی "نقدینگی" میز شطرنج بازی را تغییر دهد.

به نظر می‌رسد هر مقداری هم که اصلاحات کوتاه مدت در مسیر رشد شاخص کل را به نظاره بنشینیم اما؛ مسیر صعود هموار‌تر بوده و با حجم نقدینگی ورودی به بازار، روز‌های صعودی خوبی را می‌توان در میان مدت تجربه کرد.

اما بازهم می‌توان مسیر سعود به پله ۱,۵۴۰ هزارواحدی را هموار ترسیم کرد و عامل مهم و انرژی برای این صعود یعنی "نقدینگی" فراهم شده است.

البته طبق روال همیشه، چهارشنبه‌ها احتمالا بازارسرمایه با یک ابهام از نوع سوار و پیاده شدن سهامداران روبه رو باشد، ولی نباید اسیر این هیجانات شد.

سهامداران محترم هدف را تعیین کردیم تا در افق ۶ الی ۹ ماهه با تعیین حد سرمایه گذاری میان مدت، در قالب الگو‌های از پیش تعیین شده به آن دسترسی پیدا کنیم پس، نباید با ایجاد شوک هیجانی پرتفو‌های خود را خالی از سهم‌های ارزشمند کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر