بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
درآمد ۱۳ میلیاردی تومانی از فروش کریستال ملامین؛

پس از یک هفته دوری "خراسان" به معاملات بازگشت

پس از یک هفته دوری
میزان درآمدی که از فروش محصول آمونیاک (مایع) طی این هفته به دست آمد برابر با یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان بود و دیگر محصولی که توسط پتروشیمی خراسان در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت مربوط به اوره پریل بود.
کد خبر : ۲۵۶۸۵۱

پتروشیمی خراسان+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه سال جاری با ۳ محصول «کریستال ملامین، اوره پریل و آمونیاک (مایع)» پا بر عرصه رینگ معاملات بورس کالا گذاشت.

پتروشیمی خراسان ۴۸۰ تن از محصول کریستال ملامین را مورد معامله قرار داد که نسبت به آخرزین هفته‌‎ای که مورد معامله قرار گرفت با افزایش ۱۶۰ تنی همراه بود، مقدار تقاضایی که برای کریستال ملامین اعلام شد برابر با ۲۵۵ بود که با رشد ۱۴۵ تنی نسبت به هفته گذشته همراه بود، درآمدی که از فروش کریستال ملامین طی این هفته به دست آمد برابر با ۱۳ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومان بود.

پتروشیمی خراسان در هفته‌ای که گذشت ۵۰۰ تن از محصول آمونیاک (مایع) را در بورس کالا به عرضه گذاشت که از این مقدار محصول عرضه شده ۱۰۰ تن مورد معامله قرار گرفت، طی این هفته حجم معامله این محصول با کاهش ۳۳۰ تنی نسبت به آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت روبه‌رو بود، نرخ فروش آمونیاک (مایع) پتروشیمی خراسان تا پایان هفته ۱۶۷,۰۸۳ هزار ریال اعلام شد.

عملکرد هفتگی خراسان+بورس نیوز

میزان درآمدی که از فروش محصول آمونیاک (مایع) طی این هفته به دست آمد برابر با یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان بود و دیگر محصولی که توسط پتروشیمی خراسان در بورس کالا مورد عرضه قرار گرفت مربوط به اوره پریل بود که ۶۰۰ تن از این محصول مورد عرضه قرار گرفت و لازم به ذکر است که این محصول فروشی را به ثبت نرساند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طلب از دولت؛ حلقه‌ مفقوده قیمت‌ دستوری اوره
در گفتگو با بورس نیوز تاکید شد؛

طلب از دولت؛ حلقه‌ مفقوده قیمت‌ دستوری اوره

فروش ۱۰,۱۵۰ تن سود کاستیک توسط
«پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» روندی ثابت را در پیش دارد؛

فروش ۱۰,۱۵۰ تن سود کاستیک توسط "اروند"

رشد ۱۰۰ درصدی عرضه سودکاستیک توسط
حجم معامله پتروشیمی اروند ۱۳ هزارتن سودکاستیک ثبت شد؛

رشد ۱۰۰ درصدی عرضه سودکاستیک توسط "اروند"

حضور دوباره کریستال ملامین در سبد
پتروشیمی خراسان برای اوره پریل مشتری پیدا کرد؛

حضور دوباره کریستال ملامین در سبد "خراسان"

ارسال نظر