بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
حجم معامله سود کاستیک در هفته گذشته ۱۲,۶۵۰ هزار تن بود؛

حضور "اروند" با ۳ محصول در معاملات

حضور
میزان درآمدی که پتروشیمی اروند از فروش محصول «سود کاستیک» شناسایی کرد مبلغی برابر با ۸۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان بود که با افزایش درآمد ۱۵ درصدی (۱۱ میلیارد تومان) نسبت به هفته گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۵۶۸۵۲

پتروشیمی اروند+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اروند در هفته ابتدایی معاملات در سال جدید عملکرد هفتگی سال گذشته خود را تکرار کرد و ۱۳ هزار تن از محصول «سود کاستیک» را روانه بورس کالا کرد و گفتنی است که معاملات این محصول به صورت سلف انجام شد.

مقدار تقاضایی که برای این محصول به ثبت رسید برابر با ۱۲,۶۵۰ تن بود و حجم معامله این محصول نیز برابر با ۱۲,۶۵۰ تن بود، ۱۱,۵۵۰ تن از این محصول به شکل سلف فروش رفت و مابقی نیز به صورت مچینگ فروخته شد.

نرخ فروش سود کاستیک در هفته منتهی به ۱۹ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ مبلغی بالغ‌بر ۶۶,۹۶۹ هزار ریال در ازای هر تن به ثبت رسید که افزایش ۲ درصدی را نسبت به هفته پایان سال گذشته شاهد بود، مقدار تقاضا این محصول نسبت به هفته گذشته ۱۳ تن افزایش یافت.

عملکرد هفتگی پتروشیمی اروند+بورس نیوز

میزان درآمدی که پتروشیمی اروند از فروش محصول «سود کاستیک» شناسایی کرد مبلغی برابر با ۸۴ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان بود که با افزایش درآمد ۱۵ درصدی (۱۱ میلیارد تومان) نسبت به هفته گذشته همراه بود، حجم معامله سود کاستیک در هفته گذشته ۱۲,۶۵۰ هزار تن بود.

لازم به ذکر است که پتروشیمی اروند محصولات دیگری را روانه بورس کالا کرد که می‌توان به «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» و «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» اشاره کرد.

پتروشیمی خراسان در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ماه سال جاری ۳,۵۰۲ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که تمامی این محصول به‌صورت سلف به فروش رسید و مجموع تقاضا برای آن نیز ۴,۳۷۳ تن بود.

ارزش معامله «پلی وینیل کلراید ۶۵ S» در پایان هفته به ۱۲۳ میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان رسید که عنوان درآمدزاترین محصول "اروند" را طی این هفته به خود اختصاص داد و این مبلغ به دست آمده در مقایسه با آخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت تغییری پیدا نکرد.

پتروشیمی اروند طی این هفته ۴۶۲ تن از محصول «پلی وینیل کلراید ۶۸۳۴ E» را مورد عرضه قرار داد که تماماً به فروش رسید، میزان درآمدی که از این محصول بر جای ماند برابر با ۱۹ میلیارد و ۴۶۸ میلیون تومان بود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«سودکاستیک» تنها محصول عرضه شده توسط
تمام سود کاستیک پتروشیمی اروند به فروش رسید؛

«سودکاستیک» تنها محصول عرضه شده توسط "اروند"

افزایش تقاضا سود کاستیک پتروشیمی اروند
نرخ معاملات این سود کاستیک به ۵۸,۳۲۰ هزار ریال در هر تن رسید؛

افزایش تقاضا سود کاستیک پتروشیمی اروند

ارسال نظر