بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
بوی دنبه زیر کوره‌های فولادسازان
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به انواع تعرفه، عوارض و ... بر محصولاتی که «آوازه‌اش خودمان را کشته و صادرات آن، مجریان‌اش را.
کد خبر : ۲۵۷۰۳۵

بوی دنبه زیر کوره‌های فولادسازان

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که برای محصولات فولادی گویا عوارض صادراتی ۱۷ درصدی وضع کرده‌اند.

دقیقا هرجایی که بوی و دود دنبه بلند می‌شود، افرادی هستند که انواع تعرفه، عوارض و ... را بر محصولاتی که «آوازه‌اش خودمان را کشته و صادرات آن، مجریان‌اش را» بلند می‌شود.

خدا آن نو (نگون) بخت را فلان و بیسار کند که این واژه فوب خلیج‌فارس را در وزارتخانه‌ها و زیرمجموعه‌ها جا انداخت و هر زمانی که نیاز بود، نرخ‌ها را با فوب خلیج‌فارس مثال می‌زد و اما؛ نرخ‌های مربوط به کارگری را با فوب (سواحل کشف‌نشده) برایمان آسمان و ریسمان کرد!

فولادسازان بخت برگشته تا خبر اوج‌گیری صادرات آن‌ها به گوش اهالی گمرکی رسید، گویا تعرفه و عوارض پلکانی بر آن‌ها وضع شد تا از این پس آن‌ها نیز در کنار گرمای هوا، قطعی برق و ... باید عوارض صادرات را هم محاسبه کنند.

آپ، بیمه نیست

بیمه‌مرکزی در نامه‌ای اعلام کرده که "آپ" اگر کار بانکی می‌کند، نباید پا در کفش بیمه‌ای‌ها داشته باشد و از این منظر آن‌ها شرکت‌های بیمه و کارگزاری‌های آن‌ها باید از همکاری با این اپلیکیشن، خودداری کنند.

احتمالا اینکه "آپ" رقیب سرسختی پیدا کرده که هر لحظه آگهی‌های سرسام‌آوری را در صداوسیما دارد نیز چندان در این مسئله بی‌خیر و تقصیر نیست.

پا در کفش کدام مدیری شده، خدا می‌داند که "آپ" غیرمجاز بیمه‌ای شد.

غارت‌سازان یا خودروسازان

خودروسازان این‌روز‌ها جنگ روسیه و اوکراین را به بازار داخلی آورده‌اند و اموال مردم را با نرخ‌های خودرو‌های بی‌کیفیت خود، غارت می‌کنند!

اینجاست که اگر بخواهیم حتی به قول رئیس جمهور سابق بگوییم کیلویی چند نیز، زیاد گفته‌ایم؛ دستگاه قضا چرا به‌عنوان مدعی‌العموم وارد قصه پر غصه خودروسازان نمی‌شود، جای سوال دارد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نقی
United States of America
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
نه این خوبه نه ایشون لعنت به هر دو تاشون . دوولت ورپریده ور شکسته . لفت و لیس بالا در امد پایین . روز روشن دست می نماید در جیب صادراتچی . برای نابودی دولت مقتدر صلوات .
hooshy
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کار کردن خ...ر خوردن یا...بو مالیات عوارض سوخت خوراک ..... هدف مقامات از افزایش های مکرر . خدمت به اجنبی و ورشکستگی عموم صنایع بوده و می باشد .