بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
یکه‌تازی درآمد
میزان درآمد شناسایی‌شده از فروش داخلی شاهد افزایش چشمگیری بود، به‌طوری‌که می‌توان گفت مقدار درآمد اسفندماه این شرکت طی دو سال اخیر بالاترین رکورد را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۷۱۵۶

یکه‌تازی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گزارش فعالیت اسفندماه مجموع درآمدی که از فروش محصولات لبنی شناسایی کرد، برابر با ۸۶۳ میلیارد ریال بود و در مدت یک سال سپری‌شده از سال مالی نیز درآمد آن مبلغی بالغ‌بر ۶،۳۱۱ میلیارد ریال اعلام شد.

یکه‌تازی درآمد

درآمد ماهانه‌ای که "غشان" از فروش محصولات توانست از خود بر جای بگذارد، مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تمامی این محصولات لبنی در داخل کشور به فروش رسید و در بازار صادراتی فعالیتی را ثبت نکرده است.


بیشتر بخوانید: «شیر و کره» محصولات درآمدزای پگاه خراسان


درآمد‌های عملیاتی "غشان" در اسفند ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، میزان درآمد شناسایی‌شده از فروش داخلی شاهد افزایش چشمگیری بود، به‌طوری‌که می‌توان گفت مقدار درآمد اسفندماه این شرکت طی دو سال اخیر بالاترین رکورد را تجربه کرده است.

درواقع "غشان" در مقایسه با بهمن‌ماه شاهد ۷۱ درصد روند صعودی بود و نسبت به دوره مشابه نیز رشد ۷۳ درصدی را تجربه کرده است. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت لبنی از ابتدای سال مالی تا اسفندماه ۴۹ درصد افزایش سالانه را به همراه داشت.

یکه‌تازی درآمد

از طرفی بیشترین درآمد ماهانه‌ای که پگاه خراسان موفق به کسب آن شد، مربوط به محصول «شیر خشک» با ۳۱۸ میلیارد ریال بود که نرخ فروش آن ۴۵ میلیون و ۲۲۷ هزارتومان به ثبت رسیده است. همچنین رتبه بعدی درآمدزاترین محصول "غشان" مربوط به محصول «انواع شیر» با ۲۱۲ میلیارد ریال بود.

همچنین بیشترین نرخ فروش "غشان" در اسفندماه متعلق به محصول «پودر پروتئین» با نرخ فروش ۱۶۴ میلیون تومان درازای هر تن به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات "غشان"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، این شرکت توانست ۴،۶۱۱ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش برساند که نسبت به بهمن‌ماه ۲۸ درصد افزایش فروش را به همراه داشت. همچنین مقدار فروش تجمیعی این شرکت ۴۶,۴۸۶ تن اعلام شد که بیشترین مقدار فروش در این بازه به «انواع شیر» با ۲،۳۲۶ تن تعلق گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر