به گزارش بورس نیوز، دو پرسش اساسی:
چگونه یک برند جدید دارویی را معرفی یا یادآوری کنیم؟
چگونه معرفیِ تأثیرگذاری برای محصولات دارویی و بهداشتی داشته باشیم؟
این دو پرسش، اساس موضوعی است که در این یادداشت خواهید خواند.
در سالهای اخیر به ویژه با گسترش و پیشرفت شرکتهای دارویی داخلی در تولید داروها، حتی آن دسته از داروهایی که پیش از این، تنها نسخه وارداتی آنها در بازار موجود بود، نیاز به معرفی برند داروها نیز افزایش پیدا کرده است و گاهی چند شرکت، یک نوع دارو را با برندهای مختلف مختص خود، ارائه میدهند. به همین سبب نوع معرفی هر برند دارویی به پزشکان و هر گروهی که مخاطب دارو هستند اهمیت بسیاری یافته است. لانچ دارو اغلب در سمینارها و همایشهای ویژه و تخصصی انجام میگیرد و گاهی هدیهای هم ضمن این رویدادها به مخاطبان تقدیم میشود.
اما استودیو خلاقیت مارتیا که در گروه شرکتهای خلاق کشور قرار دارد برای نخستین بار در ایران، اقدام به طراحی و تولید برندریمایندرهای اختصاصی برای داروها و محصولات مشابه نموده است. به این معنا که متناسب با نوع دارو و یا محصول مورد نظر، و همچنین، گروه پزشکان و متخصصینی که مخاطب آن محصول دارویی یا پزشکی هستند، و با توجه به نیازهای کاربردی و تزیینی در اتاق پزشکان، هدیهای را طراحی و تولید میکند که علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا و کاربردی بودن، میتواند پیام کلی هر دارو را به طور اختصاصی به مخاطب انتقال دهد و در روند نسخه کردن دارو از سوی پزشک و متخصص مربوطه، اثر مثبت و فعالی داشته باشد.
از ویژگیهای این محصولات این است که خلاقانه، و کاملاً غیر تکراری هستند و نمونه مشابهی در بازار ندارند و از این جهت، بسیار مورد توجه قرار میگیرند. این گروه از هدایا و برندریمایندرها که ممکن است حتی در موارد لازم به نامِ تک تک هدیه گیرندگان اختصاصی سازی شوند، به خوبی میتوانند قدرت شرکت مبدأ (یعنی شرکت تولید کننده محصول دارویی و بهداشتی و پزشکی) را به مخاطب (یعنی گروه پزشکان و متخصصین) بنمایانند.
همه هدایا، شناسنامهای همراه خود دارند که اطلاعات بیشتری در مورد دارو یا محصول مورد نظر، در آنها ذکر میشود و کاملا اختصاصی به همراه لوگوی شرکت و برند دارو، طراحی و پیوست میشود.
برای دیدن هدایای مرتبط با این موضوع که تا کنون در استودیو خلاقیت مارتیا طراحی و تولید شده اند از طریق این آدرس به وبسایت این شرکت سر بزنید:
www.martia.co