بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
فروش ماهانه "سدشت" کاهش یافت:

کاهش ۴۷ درصدی در فروش کیسه‌های "سدشت"

کاهش ۴۷ درصدی در فروش کیسه‌های
فروش شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۴۷ درصد کاهش را به همراه داشته و البته در اسفند ۱۴۰۰ فقط توانسته از ۲ محصول «سیمان فله» و «سیمان پاکتی» درآمدزایی داشته باشد.
کد خبر : ۲۵۷۵۱۷

کاهش ۴۷ درصدی در فروش کیسه‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنایع سیمان دشتستان در گزارش فعالیت اسفندماه درآمد ماهانه‌ای که از فروش محصولات اعلام کرد بالغ‌بر ۲۷۱ میلیارد ریال بود. همچنین مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی یک سال گذشته برابر با ۲،۷۰۹ میلیارد ریال به ثبت رسید.

کاهش ۴۷ درصدی در فروش کیسه‌های

درآمدی که صنایع سیمان دشتستان طی دوره منتهی به اسفندماه از فروش محصولات ارائه کرد مربوط به بازار‌های داخلی بود و تمامی محصولات خود را در داخل کشور به فروش رساند.


بیشتر بخوانید: نرخ کیسه‌های "سدشت" در بهمن‌ماه کاهشی شد


درآمد‌های عملیاتی صنایع سیمان دشتستان

بر اساس این گزارش، درآمدی که صنایع سیمان دشتستان از فروش محصولات به ثبت رسانده ۴۵ درصد کاهش را به همراه داشته است. همچنین درآمد‌های این شرکت در مقایسه با سال گذشته در یک‌روند نزولی ۶ درصدی قرار گرفت.

کاهش ۴۷ درصدی در فروش کیسه‌های

همچنین بیشترین درآمد ماهانه شرکت به فروش محصول «سیمان فله» با ۱۶۸ میلیارد ریال تعلق گرفت که نرخ فروش آن ۵۱۸ هزارتومان درازای هر تن اعلام شد. البته این مقدار نرخ فروش نسبت به بهمن‌ماه ۲۳ درصد رشد را به همراه داشته است.

مقدار فروش محصولات "سدشت"

طبق گزارش منتشرشده در کدال، "سدشت" در اسفندماه ۴۸،۵۴۳ تن از محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رساند که دراین‌بین مجموع فروش تجمیعی این شرکت سیمانی برابر با ۴۹۴,۸۹۳ هزارتن به ثبت رسید. از سوی دیگر، فروش شرکت در مقایسه با ماه گذشته ۴۷ درصد کاهش را به همراه داشته و البته در اسفند ۱۴۰۰ فقط توانسته از ۲ محصول «سیمان فله» و «سیمان پاکتی» درآمدزایی داشته باشد.

دراین‌بین پرفروش‌ترین محصول در اختیار «سیمان فله» با ۳۲،۵۳۶ تن بود که درواقع ۶۷ درصد از حجم فروش ماهانه را به خود اختصاص داد. همچنین این کالا عنوان ارزشمندترین محصول "سدشت" با مبلغ ۵۱۸ هزار تومان درازای هر تومان به ثبت رسید.

طبق این گزارش، نرخ فروش تمام محصولات صنایع سیمان دشتستان در اسفند‌ماه با روند افزایش همراه بوده است. به‌گونه‌ای که درازای هر تن «سیمان پاکتی» مبلغ ۶۳۸ هزار تومان ارائه‌شده که درواقع ۱۳ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. البته این نوع سیمان توانسته درمجموع ۱۶،۰۰۶ تن‌فروش در اسفندماه را برای "سدشت" کسب کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر