بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
در پیش بینی امروز بازار سرمایه مطرح شد:

گرانی، عامل رشد شوینده‌ها

گرانی، عامل رشد شوینده‌ها
به نظر می‌رسد شاخص بتواند در محدوده ۷ الی ۱۰ هزار واحدی بسته شود که در تعادل سازی بازار سرمایه تاثیر به سزایی خواهد داشت.
کد خبر : ۲۵۷۹۰۳

گرانی، عامل رشد شوینده‌ها

امیرعباس کریم زاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز، بیان کرد: با توجه به شرایط اخیر بازار به نظر می‌رسد سهم‌ها همانند روز گذشته با استقبال خریداران و فروشندگان روبه رو شود که در این صورت می‌توان گفت بورس در حالت نسبتا متعادلی قرار خواهد گرفت. به طور کلی بازار سرمایه، امروز روند مثبتی را به همراه دارد که در خصوص میزان شاخص نمی‌توان نظر قطعی داد.


بیشتر بخوانید: افزایش تدریجی عرضه‌ها در بازار امروز


وی در ادامه اضافه کرد: البته به نظر می‌رسد شاخص بتواند در محدوده ۷ الی ۱۰ هزار واحدی بسته شود که در تعادل سازی بازار سرمایه تاثیر به سزایی خواهد داشت. همچنین می‌توان گفت با توجه به شرایط تورمی که در نرخ مواد غذایی بوجود آمده، احتمالا سهم‌های کوچک همانند غذایی، زراعت و برخی از ساختمانی‌ها رشد خوبی را تجربه خواهند کرد.

کریم زاده خاطرنشان کرد: از طرفی به نظر می‌رسد به واسطه اینکه شاخص در انتهای روز منفی نشود، برخی سهم‌های پالایشی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازار مثبت شوند. همچنین گروه‌های شوینده نیز به دلیل اینکه اخیرا نرخ زیادی را تجربه کردند، در وضعیت مثبتی قرار خواهند گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر