بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
پردرآمدترین بخش بانک صادرات را بشناسید:

بیشترین درآمد "وبصادر" به «مرابحه» تعلق گرفت

بیشترین درآمد
درآمدی که بانک صادرات از بخش «مرابحه» به همراه داشته ۴۰ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده را در برگرفته و «خرید دین» نیز ۲۱ درصد از کل درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۵۷۹۵۵

بیشترین درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک صادرات ایران در گزارش فروردین ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی را به ۳۰،۳۶۶ میلیارد ریال رساند و تسهیلات وصولی نیز بالغ‌بر ۱۸۰،۹۴۲ میلیارد ریال شناسایی شده است.

بیشترین درآمد

بر اساس این گزارش، مقدار سرمایه ثبت‌شده در "وبصادر" برابر با ۱۷۵,۳۵۳ میلیارد ریال گزارش شد که همچنین توانست میزان پرداختی خود را جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری به ۲۰،۸۳۰ میلیارد ریال برساند. از طرفی سپرده‌های تسویه شده این بانک نیز ۶،۰۸۱،۸۶۴ میلیارد ریال گزارش‌شده است.


بیشتر بخوانید: "وبصادر" اوراق "شبندر" را منتشر می کند


درآمد‌های "وبصادر" از تسهیلات اعطایی

بر پایه این گزارش، تسهیلات اعطایی بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود توانسته در روند افزایشی ۳۲ درصدی قرار بگیرد که البته در طی این یک سال، بیشترین درآمد "وبصادر" در شهریورماه با ۳۳ هزار میلیارد ریال شناسایی‌شده است. ضمن اینکه عمده‌ترین درآمد در فروردین‌ماه به بخش «مرابحه» و «خرید دین» با مبالغ ثبت‌شده ۱۲،۲۶۲ و ۶،۲۹۴ میلیارد ریال تعلق گرفت.

بیشترین درآمد

طبق گزارش منتشرشده در کدال، درآمدی که بانک صادرات از بخش «مرابحه» به همراه داشته ۴۰ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده را در برگرفته و «خرید دین» نیز ۲۱ درصد از کل درآمد ماهانه را به خود اختصاص داده است. همچنین با توجه به‌صورت مالی منتشرشده در کدال، می‌توان گفت این بانک توانسته در فروردین ۱۴۰۱ تراز مثبت ۴۶ درصدی را به ثبت برساند.

سود سرمایه‌گذاری بانک صادرات تا فروردین ۱۴۰۱

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک توانسته ۲۰،۸۳۰ میلیارد ریال پرداختی جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری داشته باشد که درواقع نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش را به همراه داشته است.

لازم به ذکر بوده بیشترین پرداختی "وبصادر" طی این دوره یک‌ماهه از طریق بخش «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۵،۷۰۴ میلیارد ریال به‌دست‌آمده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز درروند صعودی ۹۱ درصدی قرار گرفته است. همچنین «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با ۵،۲۹۹ میلیارد ریال در رتبه بعدی بیشترین پرداختی‌ها قرار گرفت که این بخش نیز توانست ۱۱ درصد رشد را نسبت به وضعیت سال گذشته خود تجربه کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر