بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
سیگنال غذایی‌ها؛ از مجلس تا کانال‌های بورسی
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به سیگنال‌هایی از نوع کمبود موادغذایی تا سیگنال خرید سهم غذایی‌ها و البته سوبسید دولت به یکی از صندوق‌ها.
کد خبر : ۲۵۸۰۶۸

پنج و نیم عصر+بورس نیوز

به گزارش بورس‌نیوز؛ سخنگوی راه‌پله‌ها امروز خبری آورده که یکی از صندوق‌های بزرگ که تفکرات توسعه‌ای در آن موج می‌زند، می‌خواهد ۱۲ هزار میلیارد تومان سود از پیش تعیین شده خود را بردارد اما؛ شنیده شده که گویا با مجوزی که دریافت کرده، می‌خواهد بسیار قوی‌تر به بازارسرمایه ورود کند.

سخنگوی ما نمی‌داند این خبر مثبت است یا منفی، زیرا در باب مثبت این حجم پول از بازار خارج نمی‌شود و در باب منفی‌گرایی آن، یک دولتی گردن‌کلفت دیگر معلوم نیست با چه مجوز‌هایی قول داده که دست به این ۱۲ همت نزند!

تجربه نشان می‌دهد که هرجایی که دولت برای حمایت وارد شده، نقطه ورود آن را باید نقطه فاتحه خواند، زیرا ضربه‌های ناشی از تصمیم‌های دولتی، از فساد بدتر است.

سیگنال کمبود‌ها از دل بهارستان

امروز از دل خانه ملت صحبت‌هایی به میان آمد که گرانی کار ما نبوده و بد به عرض شما خوبان رسانده‌اند، ما گفته‌ایم که می‌خواهیم کوپن الکترونیکی مرغ و تخم‌مرغ و ... بدهیم تا مردم با نرخ شهریور ۱۴۰۰ این کالا‌ها را خریداری کنند!

از همین تریبون باید مجددا به جهش نرخ کالا‌های اعلامی سلام کرد که مدیران اینگونه سیگنال رشد قیمت و کمبود کالا را می‌دهند! آقایان مسئول، کجای دنیا از دل مجلس برای نیاز مردم، اطلاع‌رسانی می‌کنند؟

سیگنالی‌ها و سهم تاریخ مصرف گذشته

بسیاری از سیگنال فروشان در این روز‌ها بخاطر مسائل کمبود موادغذایی مانند گندم، شکر و روغن و ... سهم‌های موادغذایی را تارگت کردند تا در روز‌هایی که برای مردم فرش قرمز پهن کرده‌اند، خودشان از درب خروج این سهم‌ها خارج شوند.

سهامداران مراقب باشید سهم‌های غذایی‌ها، تاریخ مصرف گذشته نباشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر