بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
اسامی برندگان قرعه کشی خودرو فردا اعلام می شود
بنا به اعلام وزارت صنعت پس از استعلام اطلاعات اسامی متقاضیان فرداچهارشنبه ۱۱ خردادماه در سامانه درج خواهدشد.
کد خبر : ۲۵۸۸۳۷

اسامی برندگان قرعه کشی خودرو فردا اعلام می شود

به گزارش بورس نیوز، براساس اعلام وزارت صنعت قرار بود امروز راس ساعت ۹ صبح اسامی منتخبان در اولین مرحله قرعه کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو اعلام شود. اما بنابر اعلام حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صنعت به دلیل زمان بر بودن استعلام اطلاعات متقاضیان خرید خوردو و احراز هویت آن‌ها اعلام اسامی به فردا چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه موکول شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه خودرو در قالب ۱۱۵ طرح فروش در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد گفت: استعلام اطلاعات و احراز هویت ثبت نام کنندگان زمان بر شده است در کنار این موضوع استعلام ۲۹۷ هزار ثبت نامی جوانی جمعیت نیز از طریق سازمان ثبت احوال اضافه شده است. در تلاشیم طی ۲۴ ساعت آینده اسامی را در سامانه منتشر کنیم.

در این سامانه چهار میلیون و ۱۵۷ هزار و سیصد و پنجاه و دو نفر متقاضی خرید خودرو ثبت‌نام کردند که از این تعداد سه میلیون و ۸۷۸ هزار و سیصد و یک نفر در طرح عادی و ۲۹۷ هزار و ۵۱ نفر نیز در طرح حمایت از خانواده و جوانی ثبت‌نام کردند.

مجموع ظرفیت در نظر گرفته‌شده در خودرو‌های عرضه‌شده توسط خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برای این دوره ۱۷۶ هزار و ۹۱۱ دستگاه بود که در قالب ۱۱۵ طرح فروش متنوع شامل فروش فوری، فروش فوق‌العاده، طرح جوانی جمعیت، فروش‌های کمتر از یک سال و مشارکت در تولید ارائه شد که بنا به اعلام وزارت صنعت پس از استعلام اطلاعات اسامی متقاضیان فرداچهارشنبه ۱۱ خردادماه در سامانه درج خواهدشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر