بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
بخشنامه ها بدون اخذ نظر تولیدکنندگان به دولت نمی رود
وزیر اقتصاد گفت: از روز دهم خردادماه هیچ بخشنامه و آیین نامه‌ای که از طرف ما برای تصویب به برای دولت ارسال می‌شود، بدون اخذ نظر انجمن‌های تخصصی تولید کنندگان و کارآفرینان رسمی کشور نباشد و حتماً از پیش نظرات آن‌ها را بگیریم و این نظرات درج شود.
کد خبر : ۲۵۸۹۲۸

بخشنامه ها بدون اخذ نظر تولیدکنندگان به دولت نمی رود

به گزارش بورس نیوز، احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد اظهار کرد: وزارت اقتصاد متعهد شده که از روز دهم خردادماه هیچ بخشنامه و آیین نامه‌ای که از طرف ما برای تصویب به برای دولت ارسال می‌شود، بدون اخذ نظر انجمن‌های تخصصی تولید کنندگان و کارآفرینان رسمی کشور نباشد و حتماً از پیش نظرات آن‌ها را بگیریم و این نظرات درج شود.



وزیر اقتصاد افزود: نشست خوبی با کارآفرینان و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد و در این جلسه چالش‌های مرتبط با حوزه وزارت اقتصاد از جمله در بخش‌های مالیات، گمرک و ... مطرح شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، کمیته ویژه‌ای را مشخص کردیم که امسال بتوانیم مسائل دانش بنیان‌ها را به شکل خاص حل و فصل کرده و مسائل گمرکی و مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان را از روی میز سیاستگذار کلاً کنار بگذاریم.

خاندوزی گفت: به معاونان وزارت اقتصاد نیز دستور داده شد که درج کنند چه نهاد‌هایی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان نظراتشان اخذ شده و بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها پس از آن به دولت ارسال شود که در آینده با چالش‌های کمتری مواجه باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر