بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
پلی‌اتیلن سبک پرفروش‌ترین محصول بازار صادراتی پلیمر "آریا"؛

روند رو به رشد درآمد در آریا ساسول

روند رو به رشد درآمد در آریا ساسول
پس از «پلی‌اتیلن سبک» که بیشترین درآمد ماهانه را از آن خود کرد، «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» با ۶۳۷ میلیارد تومان بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد و عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده "آریا" در بازار داخل کشور متعلق به محصول «اتیلن» با ۳۹۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن نزدیک به ۲۲ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۹۶۶۴

بازار صادراتی پرچم‌دار کسب درآمد آریا ساسول+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد به ثبت رسیده خود را برابر با ۲ هزار و ۷۶۲ میلیارد تومان شناسایی کرد و طی ۳ ماه گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی خود طی این بازه زمانی را بالغ‌بر ۷ هزار و ۶۸۷ میلیارد تومان ارائه کرد، همچنین پلیمر آریا ساسول طی این مدت میزان سرمایه خود را یک هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.

عملکرد ماهانه اریا ساسول+بورس نیوز

درآمد حاصل‌شده شرکت پلیمر آریا ساسول در خردادماه از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی کشور به دست آمد، بیشترین درآمدی که توسط این شرکت شناسایی شد متعلق به فروش در بازار صادراتی بود که دربرگیرنده ۶۶ درصد از کل درآمد ماهانه بود.


بیشتر بخوانید: ۱۳ نماد شامل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس


درآمد‌ ماهانه "آریا" در خردادماه ۱۴۰۱

درآمدی که پلیمر آریا ساسول در خردادماه ۱۴۰۱ از خود بر جای گذاشت توانست روند رو به رشد خود را نسبت به ۲ سال مالی گذشته دنبال کند، درآمد‌های این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۹۳ درصدی را شاهد بود درآمد‌های تجمیعی این شرکت ۶۳ درصد افزایش را در پی داشت.

گفتنی است که آریا در مقایسه با ماه گذشته ۴ درصد کاهش درآمد را در پی داشت اما؛ درآمد ماهانه این شرکت ۱۲ درصد بالاتر از میانگین بود.

روند درآمد ماهانه اریا+بورس نیوز

بر اساس نمودار فوق مشاهده می‌کنیم که شرکت پلیمر آریا ساسول در اردیبهشت‌ماه بالاترین میزان درآمد را طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ توانسته به دست آورد.

همان‌طور که بیان شد درآمد‌های پلیمر آریا ساسول در خردادماه از ۲ بخش فروش محصولات در بازار داخلی و صادراتی تشکیل شد که بیشترین میزان درآمد به ثبت رسیده متعلق به بازار صادراتی با یک هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان بود که در مقایسه با عملکرد ماهانه خردادماه سال گذشته ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.

عمده‌ترین درآمدی که "آریا " از فروش محصولات در بازار صادراتی به ثبت رساند متعلق به «پلی‌اتیلن سبک» با ۸۷۷ میلیارد تومان بود که نرخ فروش این محصول در ازای هر تن ۳۳ میلیون تومان به اعلام شد، پس از «پلی‌اتیلن سبک» که بیشترین درآمد ماهانه را از آن خود کرد، «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» با ۶۳۷ میلیارد تومان بیشترین درآمدزایی را به خود اختصاص داد.

عمده‌ترین درآمد به ثبت رسیده "آریا" در بازار داخل کشور متعلق به محصول «اتیلن» با ۳۹۰ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن نزدیک به ۲۲ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.

مقدار فروش ماهانه پلیمر آریا ساسول

شرکت پلیمر آریا در خردادماه سال جاری ۱۰۵ هزار و ۷۲۹ تن از محصولات خود را به فروش رساند، مقدار فروش تجمیعی این شرکت نیز برابر با ۲۸۶ هزار و ۵۰۸ تن شناسایی شد، مقدار فروش ماهانه این شرکت یک درصد افزایش را تجربه کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۳۳ درصد رشد را در پی داشت.

مقدار تولید و فروش پلیمر اریا ساسول+بورس نیوز

محصول «پلی‌اتیلن متوسط و سنگین» در بازار صادراتی عنوان پرفروش‌ترین محصول را در این دوره ماهانه با ۲۶ هزار و ۵۱۳ تن به خود اختصاص داد و در بازار داخل کشور نیز «اتیلن» با ۱۷ هزار و ۹۷۹ تن بیشترین مقدار فروش را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۱۳ نماد شامل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس
معاونت نظارت بازار شرکت فرابورس خبر داد:

۱۳ نماد شامل فعالیت بازارگردانی در بورس و فرابورس

درآمد ۱۴ میلیارد تومانی
نگاهی به عملکرد ماهانه سرمایه گذاری پردیس

درآمد ۱۴ میلیارد تومانی "پردیس" از سود سهام محقق شده

پرداخت سود ۳۱ شرکت از طریق سجام
از ابتدای سال جاری پرداخت شد؛

پرداخت سود ۳۱ شرکت از طریق سجام

تمرکز آریا ساسول بر صادرات محصول
شرکت پلیمر آریا ساسول درآمد‌ اردیبهشت‌ خود را به رکورد درآمد قبلی نزدیک کرد؛

تمرکز آریا ساسول بر صادرات محصول

ارسال نظر